anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rękojmia

domkomfortu-pl
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Klient po więcej niż rok czasu zgłosił wadę w towarze (antena telewizyjna), przed tym wysyła zdjęcia rozkręconej anteny, że w środku jest rdza. Czy można odmówić w rękojmi, bo on rozebrał towar ? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Nie można odmówić, trzeba reklamację rozpatrzyć- masz na to 14dni i tu możesz reklamację odrzucić albo uznać, ale rozpatrzenia nie możesz odmówić.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@domkomfortu-pl możesz jeśli uszkodzenie nastąpiło na skutek działania klienta  ,ale wewnętrzna rdza nie jest niczym innym jak wadą wykrytą podczas użytkowania 

oznacz moderatorów

domkomfortu-pl
#8 Zapaleniec#

zależności od tego, jak była wykorzystywana antena i sytuacja, gdy on  antenę rozkręcił strasznie mi się nie podoba, inaczej na to by patrzyłem jakby poprostu ją zwrócił (bo nie działa), a ja już rozkręcił ją, czy dystrybutor

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Więc możesz odrzucić reklamacje, ale jak napisalem musisz ją rozpatrzyć.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@mdrogeriaale wewnętrzna rdza nie jest niczym innym jak wadą wykrytą podczas użytkowania " Chyba zbyt malo wiemy aby tak twierdzić. Nie wiemy czy wynika ona z wady czy ze specyfiki produktu ( tanie produkty czesto maja gorsza jakośc) no i nie wiemy czy ta rdza ma w ogóle jakiolwiek wpływ na działanie przedmiotu. Jeśli takiego wpływu nie ma - to także nie można mówic o wadliwy prdukcie

No i kolejna rzecz . Nie wiemy czy np podczas montażu klient nie przewiercił sobie dodatkowych otworow - no i mamy rdze związaną z błednym użytkowniem/montażem produktu.

@domkomfortu-pl  cóż robiąc reklamacje rzetelnie nalezałoby poprosić kupującego o desłanie produktu i sie z nim zapoznać. Takie zapoznanie może np pokazać Ci że śrubki montażowe były zamienione i to mogło spowodowac rozszczelnienie . Nie wiem po prostu gdybam. Potem dopiero podjąć decyzje. Musisz jednak pamietać o terminach oraz o tym ze ponosisz koszty przesyłek. 

Wiec to Twoja decyzja w jaki sposób do tego podejdziesz.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @domkomfortu-pl. Decyzja o odrzuceniu lub przyjęciu reklamacji należy tylko do Ciebie. Nie będziemy podważać Twojej argumentacji - dla nas najważniejsze jest to, abyś wydał decyzję. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów