Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem. Kupiłem miesiąc temu przez przypadek produkt od sprzedawcy, który tylko pośredniczy sprzedaż z Chin. Problem w tym, ze sprzedawca nie chce wysłać mi rachunku za przesyłkę. Pobrał on za to pieniądze, a wiadomo, ze z portali takich jak AliE. itp. Przesyłka jest darmowa. Sprzedawca wymiguje się od wysłania tego dokumentu. Co mogę zrobić w takim przypadku?
Możesz otworzyć Dyskusję ze sprzedającym i tam zwrócić się o rachunek. Po 24 godzinach poproś o pomoc pracownika Allegro. https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Client:43341363 Jak pośredniczy to jest on odpowiedzialny za produkt więc otwórz mu dyskusję przez Allegro i będzie musiał odpowiedzieć w ciągu 24 godz.