Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam allegrowiczów, chciałbym się dowiedzieć jak sobie radzicie z komentarzami negatywnymi, człowiek się stara, robi wszystko żeby klient był zadowolony, prosi o telefon lub maila jeśli jest jakiś problem a i tak dostaje z zaskoczenia komentarz negatywny, kupujący nie czuje potrzeby go usuwania mimo próśb lub zwrotu pieniędzy za produkt, u znajomych zdarza się tak że ktoś od razu z automatu wali negatywny komentarz i czeka na telefon od sprzedającego żeby wyłudzić pieniądze lub jakiś gratis, sytuacja robi się trochę patologiczna , co robicie , jak sobie radzicie ?, allegro ma coraz większe wymagania, kupujący o tym wiedzą i to wykorzystują
Jak ja sobie radzę? Prosto - nie handluję tutaj. To i tak bez sensu, biorąc pod uwagę obecne i nadchodzące opłaty/prowizje A ci, którzy muszą - cóż. Pozostaje się przyzwyczaić.
@funforkids Musisz wziąć na klatę. Szantaże ( bo jak nie to wystawię nega), nieprawda w komentarzach, obniżanie ocen bez powodu - to zestaw standardowy. Cóż taki tu jest kupujacy.....
tylko potem przez te komentarze z **piiip** jesteś niżej w wynikach wyszukiwania , potem allegro ci wysyła maile ze nie dbasz o klientów , potem tracisz smarta i potem nie zostaje nic, dlatego warto walczyć o pozytywy, pytanie jak ?
Nic nie poradzisz...takie mamy prawo i all tez stawia kupujacego w pozycji swietej krowy...tylko ze idac ta droga sami strzelaja sobie w kolano. A moze nastapi zmiana wlasciciela i probuja na koniec wycisnac ile sie da🤔
ZAŁÓŻ WŁASNY SKLEP A ALLEGRO TRAKTUJ NA MIĘKKO.JA W STYCZNIU WŁAŚNIE TAK CHCE ZROBIĆ,TU HANDEL DO NICZEGO NIE PROWADZI.JA TU OPISZE SYTUACJE KTÓRA MNIE SPOTKAŁA TYLKO CZEKAM NA FINAŁ Z KUPUJĄCYM.W SKRÓCIE GOŚĆ KUPIŁ 7 RAZY I POSTANOWIŁ WYMUSIĆ SOBIE PREZENTY NA ŚWIĘTA.JAK ODMÓWIŁAM ZAŁOŻYŁ DYSKUSJE KTÓRĄ PRZEGRAŁ,TO WYMYŚLIŁ ŻE NIE DOSTAŁ JEDNEGO PRODUKTU I ZGŁOSI MNIE DO POK.JUŻ WYSTAWIŁ 3 NEGATYWY JAK CHCESZ TO SOBIE ZOBACZ SĄ NA TYM KĄCIE Z KTÓREGO PISZE,TE 3 OSTATNIE.SPRAWE TU DOKŁADNIE OPISZE I POPROSZĘ INNYCH SPRZEDAWCÓW O KOMENTARZ ,ALE CZEKAM NA JESZCZE 4NEGATYWY.
Mój znajomy od załatwiania negatywów ma agencje reklamową, płaci 100 zł za 1 szt. i dostaje za to FV. Ma ambicję nie mieć żadnego negatywa.
możesz rozwinąć ten temat ?
Witaj @funforkids.
Od pewnego czasu system komentarzy na Allegro stał się bardzo korzystny dla sprzedawców. Dawniej kupujący mógł sprawdzić historię danego konta od samego początku. Obecnie wszystkie negatywy same znikają, więc w ogóle nie musisz sobie z nimi radzić. Wystarczy poczekać, a Allegro wyczyści konto ze złych ocen i da sprzedawcy drugą szansę. A potem trzecią, czwartą, piątą, itd. itd.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
ta szansa jest dopiero po 12 miesiącach, a jak masz towar niskiej jakości to negatywy wpadają codziennie, czasem sam kupujący wychodzi do Ciebie z propozycją że jak mu zapłacisz to usunie. Jak nie masz na to czasu to robi to za odpowiednią opłatą wynajęta agencja wszystko to w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta 😉 Są jeszcze inne metody ale te informacje to już nie na tym forum.
a gdzie mogę poszukać takich informacji ?
@Client:79179573 Piszesz bzdury obecny system ocen jest stworzony tylko dla kupujących i tylko oni mogą oceniać subiektywnie według własnego mniemania ,czy komentarz jest zasadny czy nie to i tak pan klient decyduje o tym a sprzedawca często nie zawsze z tym piętnem cały rok musi chodzić.
@mwmonety O ile dobrze Cię zrozumiałem (wybacz, piszesz trochę nieskładnie), to uważasz, że zasadność komentarzy powinna być oceniana. I oczywiście najlepiej by było, gdyby robili to sami sprzedawcy. Mylę się?
O takich rzeczach, jak możliwość dowolnego nałgania i oczernienia kupującego w odpowiedzi na komentarz, czy możliwość DOŻYWOTNIEGO (a nie na jakieś tam 12 miesięcy) umieszczenia klienta na czarnej liście nie wspominam, bo to niezbywalne prawa Wielce Szanownych Panów Sprzedawców.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Najbardziej w komentarzach odwetowych byli oczerniane idi..... które nie odbierali przesyłek pobraniowych, teraz już maja eldorado😄.
Tak uważam że każdy komentarz negatywny lub znacznie zaniżony powinien być przez kupującego uzasadniony a sprzedawca nie ma możliwości odpowiedzi na komentarz który jest pozytywny ale np. tylko na 2* to chyba jasne .Na czarną listę bezpodstawnie jeszcze nikogo nie wpisałem a niektórych nawet "ułaskawiłem" czasami ktoś potrafi zrozumieć swój błąd .Na nieuczciwych sprzedawców też nie jestem łaskawy i też potrafię skarcić ,dla mnie każdy jest jednakowo traktowany .
W przypadku kłamliwego komentarza przedsądowe wezwanie zazwyczaj jest bardzo skuteczne.😎
@aragil Tak ale może cię subiektywnie ocenić dając po 2 gwiazdki bez opisu za co i jest to zgodne z regulaminem a że z rozsądkiem nie ma nic wspólnego to klienta już nie obchodzi i jak mu udowodnisz że komentarz jest kłamliwy?
Wszystko ma opis,2 gwiazdki - czyli "duża niezgodność z opisem", niech kupujący to udowodni w Sądzie.