anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

radzenie sobie z komentarzami negatywnymi

funforkids
#7 Wielbiciel#

witam allegrowiczów, chciałbym się dowiedzieć jak sobie radzicie z komentarzami negatywnymi, człowiek się stara, robi wszystko żeby klient był zadowolony, prosi o telefon lub maila jeśli jest jakiś problem a i tak dostaje z zaskoczenia komentarz negatywny, kupujący nie czuje potrzeby go usuwania mimo próśb lub zwrotu pieniędzy za produkt, u znajomych zdarza się tak że ktoś od razu z automatu wali negatywny komentarz i czeka na telefon od sprzedającego żeby wyłudzić pieniądze lub jakiś gratis, sytuacja robi się trochę patologiczna , co robicie , jak sobie radzicie ?, allegro ma coraz większe wymagania, kupujący o tym wiedzą i to wykorzystują

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

Vryko
#18 Luminarz#

Jak ja sobie radzę? Prosto - nie handluję tutaj. To i tak bez sensu, biorąc pod uwagę obecne i nadchodzące opłaty/prowizje A ci, którzy muszą - cóż. Pozostaje się przyzwyczaić. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@funforkids Musisz wziąć na klatę. Szantaże ( bo jak nie to wystawię nega), nieprawda w komentarzach, obniżanie ocen bez powodu - to zestaw standardowy. Cóż taki tu jest kupujacy.....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

funforkids
#7 Wielbiciel#

tylko potem przez te komentarze z **piiip** jesteś niżej w wynikach wyszukiwania , potem allegro ci wysyła maile ze nie dbasz o klientów , potem tracisz smarta i potem nie zostaje nic, dlatego warto walczyć o pozytywy, pytanie jak ?

oznacz moderatorów

kasi_ak
#12 Orędownik#

Nic nie poradzisz...takie mamy prawo i all tez stawia kupujacego w pozycji swietej krowy...tylko ze idac ta droga sami strzelaja sobie w kolano. A moze nastapi zmiana wlasciciela i probuja na koniec wycisnac ile sie da🤔

oznacz moderatorów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

ZAŁÓŻ WŁASNY SKLEP A ALLEGRO TRAKTUJ NA MIĘKKO.JA W STYCZNIU WŁAŚNIE TAK CHCE ZROBIĆ,TU HANDEL DO NICZEGO NIE PROWADZI.JA TU OPISZE SYTUACJE KTÓRA MNIE SPOTKAŁA TYLKO CZEKAM NA FINAŁ Z KUPUJĄCYM.W SKRÓCIE GOŚĆ KUPIŁ 7 RAZY I POSTANOWIŁ WYMUSIĆ SOBIE PREZENTY NA ŚWIĘTA.JAK ODMÓWIŁAM ZAŁOŻYŁ DYSKUSJE KTÓRĄ PRZEGRAŁ,TO WYMYŚLIŁ ŻE NIE DOSTAŁ JEDNEGO PRODUKTU I ZGŁOSI MNIE DO POK.JUŻ WYSTAWIŁ 3 NEGATYWY JAK CHCESZ TO SOBIE ZOBACZ SĄ NA TYM KĄCIE Z KTÓREGO PISZE,TE 3 OSTATNIE.SPRAWE  TU DOKŁADNIE OPISZE I POPROSZĘ INNYCH SPRZEDAWCÓW O KOMENTARZ ,ALE CZEKAM NA JESZCZE 4NEGATYWY.

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Mój znajomy od załatwiania negatywów ma agencje reklamową, płaci 100 zł za 1 szt. i dostaje za to FV. Ma ambicję nie mieć żadnego negatywa.

oznacz moderatorów

funforkids
#7 Wielbiciel#

możesz rozwinąć ten temat ?

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

Witaj @funforkids.

Od pewnego czasu system komentarzy na Allegro stał się bardzo korzystny dla sprzedawców. Dawniej kupujący mógł sprawdzić historię danego konta od samego początku. Obecnie wszystkie negatywy same znikają, więc w ogóle nie musisz sobie z nimi radzić. Wystarczy poczekać, a Allegro wyczyści konto ze złych ocen i da sprzedawcy drugą szansę. A potem trzecią, czwartą, piątą, itd. itd.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

ta szansa jest dopiero po 12 miesiącach, a jak masz towar niskiej jakości to negatywy wpadają codziennie, czasem sam kupujący wychodzi do Ciebie z propozycją że jak mu zapłacisz to usunie. Jak nie masz na to czasu to robi to za odpowiednią opłatą wynajęta agencja wszystko to w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta 😉 Są jeszcze inne metody ale te informacje to już nie na tym forum.

oznacz moderatorów

funforkids
#7 Wielbiciel#

a gdzie mogę poszukać takich informacji ?

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@Client:79179573 Piszesz bzdury obecny system ocen jest stworzony tylko dla kupujących i tylko oni mogą oceniać subiektywnie według własnego mniemania ,czy komentarz jest zasadny czy nie to i tak pan klient decyduje o tym a sprzedawca często nie zawsze z tym piętnem cały rok musi chodzić.

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@mwmonety O ile dobrze Cię zrozumiałem (wybacz, piszesz trochę nieskładnie), to uważasz, że zasadność komentarzy powinna być oceniana. I oczywiście najlepiej by było, gdyby robili to sami sprzedawcy. Mylę się?

O takich rzeczach, jak możliwość dowolnego nałgania i oczernienia kupującego w odpowiedzi na komentarz, czy możliwość DOŻYWOTNIEGO (a nie na jakieś tam 12 miesięcy) umieszczenia klienta na czarnej liście nie wspominam, bo to niezbywalne prawa Wielce Szanownych Panów Sprzedawców. 

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

Najbardziej w komentarzach odwetowych byli oczerniane idi..... które nie odbierali przesyłek pobraniowych, teraz już maja eldorado😄.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Tak uważam że każdy komentarz negatywny lub znacznie zaniżony powinien być przez kupującego uzasadniony a sprzedawca nie ma możliwości odpowiedzi na komentarz który jest pozytywny ale np. tylko na 2* to chyba jasne .Na czarną listę bezpodstawnie jeszcze nikogo nie wpisałem a niektórych nawet "ułaskawiłem" czasami ktoś potrafi zrozumieć swój błąd .Na nieuczciwych sprzedawców też nie jestem łaskawy i też potrafię skarcić ,dla mnie każdy jest jednakowo traktowany .

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

W przypadku kłamliwego komentarza przedsądowe wezwanie zazwyczaj jest bardzo skuteczne.😎

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@aragil Tak ale może cię subiektywnie ocenić dając po 2 gwiazdki bez opisu za co i jest to zgodne z regulaminem a że z rozsądkiem nie ma nic wspólnego to klienta już nie obchodzi i jak mu udowodnisz że komentarz jest kłamliwy?

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

Wszystko ma opis,2 gwiazdki - czyli "duża niezgodność z opisem", niech kupujący to  udowodni w Sądzie.

oznacz moderatorów