Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Mam problem.
Sprawdziłem raport skuteczności wysyłki i jasno z niego wynika, że moją ocenę zaniża każda przesyłka wysłana za pośrednictwem kuriera Fedex. Wydawało mi się, że ten dostawca jest jakoś zintegrowany na poziomie API. Chciałbym uzyskać pomoc, czy aby podnieść rating w skuteczności wysyłki muszę zrezygnować z tej formy dostawy, czy może jest inna możliwość?
Technicznie, każda nadana oczywiście w terminie wysyłka za pośrednictwem Fedex jest oznaczona jako "NIE" w raporcie, w polu
Nie wiem czemu ucięło
Technicznie, każda nadana oczywiście w terminie wysyłka za pośrednictwem Fedex jest oznaczona jako "NIE" w raporcie, w polu "Czy wysyłka w terminie?"
Przyłączam się do pytania - mam tak samo
Dostałam odpowiedź od Allegro:
Przesyłki są wyświetlane jako nienadane w terminie, ponieważ nasz system nie jest zintegrowany z przewoźnikiem Fedex, przez co nie są aktualizowane daty dostarczenia przesyłek.
Fajnie, no nie?
Teraz czekam na odpowiedź czemu przez niedociągnięcia Allegro mnie będą obcinać ocenę za czas wysyłki
Czyli trzeba Fedex usunąć z cenników... Dzięki za pomoc.
Mam ciąg dalszy korespondencji:
..." Numery przesyłek od niezintegrowanych przewoźników nie są przesyłane do nas automatycznie, jednak w dalszym ciągu może Pan uzupełnić je samodzielnie w zakładce ''Zamówienia'' przy danej transakcji. Jeśli dodanie numeru odbędzie się w deklarowanym w ofercie czasie wysyłki, zaliczymy taką przesyłkę do warunku numerów udostępnianych w terminie...
No chyba nie za bardzo. Wszystkie numery nadania wysyła mi automat w Easy Uploaderze, zawsze na czas, zamówienia realizujemy od ręki, a jednak wszystkie przesyłki Fedex mają status "nie w terminie".
Pole "Data wysyłki" przy każdej paczce Fedex zwraca "Brak".
Według Allegrowego systemu raportowania żadna z moich paczek Fedex w ogóle nie została nadana.
Bo wg Allegro tak ma być:
...Poruszając kwestie parametru wysyłki w terminie, obecnie nie mamy integracji z kurierem Fedex co oznacza, że paczki będą oznaczone jako niewysłane, a sam wynik nie będzie pokazywał 100%. Dodam jednak, że za ten parametr nie odejmujemy punktów, można tutaj jedynie otrzymywać dodatkowe punkty do jakości sprzedaży przy spełnieniu odpowiednich warunków.
Sposób obliczania punktacji do tego parametru opisaliśmy w poniższym artykule:
https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jakosc-mojej-sprzedazy-obszar-real...
Allegro wszystko potrafi objaśnić tak, by przypadkiem ktoś tego nie zrozumiał 😞 Generalnie nie miewam problemów ze zrozumieniem tekstu pisanego, ale tego bełkotu nijak nie przyswajam 😞