Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Fajnie, że pojawił się raport dot. Top ofert ale nie rozumiem kolumny JAKOŚĆ SPRZEDAŻY - jak to możliwe, że na niektórych ofertach wyświetla się jako 'odpowiednia' a na innych 'do poprawy'? Czy to nie jest wskaźnik globalny dla całego konta, który w równym stopniu wpływa na oferty?
@sklepkawa Nie, bo jest liczone po wskaźniku punktowym.
Nadal nie rozumiem - w panelu JAKOŚĆ SPRZEDAŻY - owszem jest ranking punktowy - ale on się odnosi do konta. Jeśli na godzinę 12 danego dnia mam ocenę załóżmy 450 PKT, to jak ona może w różny sposób wpływać na konkretną ofertę?
@sklepkawa wskaźnik jakości oferty (np. "odpowiednia" lub "do poprawy") nie jest globalny dla całego konta – ocenia każdą ofertę indywidualnie.
Dlatego możliwe jest, że niektóre oferty spełniają wymagania i są oznaczone jako "odpowiednia", a inne ich nie spełniają i dostają status "do poprawy".
jeśli to jest 'jakość oferty' to tak - to ma sens i jak najbardziej to rozumiem - tylko w takim razie w błąd wprowadza raport, bo tam jest ewidentna kolumna o nazwie 'JAKOŚĆ SPRZEDAŻY'
@sklepkawa powyżej wyjaśniłem wskażnik jakości oferty, natomiast "Jakość sprzedaży" w raporcie to szerszy wskaźnik, który odnosi się do całego konta i uwzględnia m.in.:
Oferta może mieć status "odpowiednia" pomimo niższej ogólnej jakości sprzedaży na koncie.
Od początku piszę przecież o kolumnie JAKOŚĆ SPRZEDAŻY w raporcie dot. TOP OFERT. Ponowię więc - jak to możliwe że dla różnych ofert w tym raporcie przy tej samej jakości sprzedaży (wskaźnik globalny) ta kolumna pokazuje albo 'odpowiednia' albo 'do poprawy'?
@sklepkawa poprosiłem odpowiedni zespół o weryfikację. Otrzymasz odpowiedź w zgłoszeniu nr 49750120. Proszę o cierpliwość.