Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Chcemy realizować zamówienia naszych partnerów, spiętych z naszą hurtownią na platformie Baselinker.
Mamy możliwość wysyłki wszystkimi metodami przewoźnika InPost oraz UPS - Allegro One w opcjach SMART.
W jaki sposób możemy jako strona trzecia realizować takie wysyłki dla naszego klienta kiedy to My chcemy generować etykietę dla klienta - logistyka w pełni zautomatyzowana.
Pozdrawiamy
@EET-group Cześć 🙂 Możecie skorzystać z opcji abonamentowej i nadawania uprawnień w zakresie obsługi zamówień: https://allegro.pl/
Możecie też wziąć pod uwagę integracje przy wykorzystaniu narzędzia zewnętrznego, ale nie będziemy w stanie już wtedy udzielić wsparcia w tym zakresie.
Najważniejsze jest to, żebyście pamiętali o uzupełnianiu szyfrowanych adresów mejlowych klientów na tworzonych etykietach nadawczych. Dzięki temu do Zamówień będą automatycznie przesyłane statusy przesyłek.
Hej hej.
Koalka, jakie uprawnienia należy nadać, by uprawnione konto mogło przez API wygenerować w naszym imieniu list przewozowy Allegro ONE lub InPost w SMART ?
Obsługa zamówień ?
@Gigastore w tej chwili uprawnione konta nie mają możliwości nadawanie przesyłek. Aktualnie można nadać dostęp do takich funkcji:
Uprawnieniami można zarządzać w tej zakładce.
Wracam więc do pierwotnego pytania.
W jaki sposób możemy zwealizować zamówienie naszego partnera, który sprzedał nasz produkt na Allegro w pakiecie SMART.
Otrzymujemy od klienta zamówienie z adresem mailowym klienta końcowego (adres generowany przez allegro).
Gdy chcemy wygenerować etykietę w Baselinker - czy to za pośrednictwem InPost czy Allegro One, API zwraca informację, że to zamówienie nie należy do nas.
Jak w takim razie zrealizować taką przesyłkę?
Jesteśmy dystrybutorem, chcemy realizować SMARTY dla naszych partnerów/pośredników.
@Gigastore przepraszam, że jeszcze nie otrzymałeś odpowiedzi. Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, dowiaduję się czy możemy zaproponować rozwiązanie w tej sytuacji.
Czy kontaktowaliście się w tej sprawie z Baselinkerem?
@Gigastore wracam z odpowiedzią! W tej sytuacji najlepiej abyście nie nadawali przesyłek przez Baselinker tylko bezpośrednio przez narzędzie nadawcze przewoźnika i wpisywali maskowany adres e-mail kupującego z danego zamówienia. Dzięki temu nasz system otrzyma informację, że dane zamówienie zostało wysłane.
W przypadku przesyłek nadawanych przez InPost, należy taką przesyłkę nadać przez Manager Przesyłek InPost, po zalogowaniu się do konta, które jest podpięte do konta Allegro, następnie należy odnaleźć to zamówienie w Manager Przesyłek InPost w zakładce "Allegro" > "Import Allegro InPost" i je nadać, system InPost wyśle informację zwrotną do nas, że zamówienie zostało nadane.