anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Realizacja zamówień SMART przez hurtownię - stronę trzecią.

EET-group
#8 Zapaleniec#

Witam.

Chcemy realizować zamówienia naszych partnerów, spiętych z naszą hurtownią na platformie Baselinker.

Mamy możliwość wysyłki wszystkimi metodami przewoźnika InPost oraz UPS - Allegro One w opcjach SMART.
W jaki sposób możemy jako strona trzecia realizować takie wysyłki dla naszego klienta kiedy to My chcemy generować etykietę dla klienta - logistyka w pełni zautomatyzowana.

Pozdrawiamy

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@EET-group Cześć 🙂 Możecie skorzystać z opcji abonamentowej i nadawania uprawnień w zakresie obsługi zamówień: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konto/uprawnienia-do-konta-9gMljzKnwCe. 

Możecie też wziąć pod uwagę integracje przy wykorzystaniu narzędzia zewnętrznego, ale nie będziemy w stanie już wtedy udzielić wsparcia w tym zakresie.

Najważniejsze jest to, żebyście pamiętali o uzupełnianiu szyfrowanych adresów mejlowych klientów na tworzonych etykietach nadawczych. Dzięki temu do Zamówień będą automatycznie przesyłane statusy przesyłek.

oznacz moderatorów

Gigastore
#7 Wielbiciel#

Hej hej.

Koalka, jakie uprawnienia należy nadać, by uprawnione konto mogło przez API wygenerować w naszym imieniu list przewozowy Allegro ONE lub InPost w SMART  ?

Obsługa zamówień ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Gigastore w tej chwili uprawnione konta nie mają możliwości nadawanie przesyłek. Aktualnie można nadać dostęp do takich funkcji:

 

la_nika_1-1661779361649.png

Uprawnieniami można zarządzać w tej zakładce

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Gigastore
#7 Wielbiciel#

Wracam więc do pierwotnego pytania.

W jaki sposób możemy zwealizować zamówienie naszego partnera, który sprzedał nasz produkt na Allegro w pakiecie SMART.

Otrzymujemy od klienta zamówienie z adresem mailowym klienta końcowego (adres generowany przez allegro).
Gdy chcemy wygenerować etykietę w Baselinker - czy to za pośrednictwem InPost czy Allegro One, API zwraca informację, że to zamówienie nie należy do nas.

Jak w takim razie zrealizować taką przesyłkę?
Jesteśmy dystrybutorem, chcemy realizować SMARTY dla naszych partnerów/pośredników.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Gigastore przepraszam, że jeszcze nie otrzymałeś odpowiedzi. Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, dowiaduję się czy możemy zaproponować rozwiązanie w tej sytuacji. 
Czy kontaktowaliście się w tej sprawie z Baselinkerem? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Gigastore wracam z odpowiedzią! W tej sytuacji najlepiej abyście nie nadawali przesyłek przez  Baselinker tylko bezpośrednio przez narzędzie nadawcze przewoźnika i wpisywali maskowany adres e-mail kupującego z danego zamówienia. Dzięki temu nasz system otrzyma informację, że dane zamówienie zostało wysłane.

W przypadku przesyłek nadawanych przez InPost, należy taką przesyłkę nadać przez Manager Przesyłek InPost, po zalogowaniu się do konta, które jest podpięte do konta Allegro, następnie należy odnaleźć to zamówienie w Manager Przesyłek InPost w zakładce "Allegro" > "Import Allegro InPost" i je nadać, system InPost wyśle informację zwrotną do nas, że zamówienie zostało nadane.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów