Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Do produktów dodaliśmy reguły cenowe. Kilka produktów sprzedaliśmy dzisiaj w obniżonych cenach na podstawie reguły. Te produkty są jeszcze dostępne na stanie ale reguła cenowa jest już przy nich nie widoczna i cena wróciła do ceny przed dodaniem reguły cenowej.
Reguła cenowa znika po sprzedaniu produktu. Znika po zmianie stanu magazynowego.
Proszę o informację co powoduje usuwanie reguły cenowej. Dodawanie jej co chwile do każdego sprzedanego produktu jest stratą czasu.
@scyzoryki_net podaj przykładowe numery ofert.
15975679889
15976298985
16248191323
15960811924 (w tym przypadku dzisiaj 2 krotnie ustawialiśmy regułę i ona jest widoczna w historii zmian cen ale nie widać tam cen które wracały po odpięciu reguł)
@scyzoryki_net Wracam do Ciebie z informacjami.
Analiza oferty 16248191323:
- włączyłeś regułę "Najniższa cena na Allegro" za pomocą Formularza na allegro.pl o godz.: 2024-08-25 11:32 co poskutkowało ustawieniem ceny.
- dzień później o godz.: 2024-08-26 13:06 została ustawiona inna cena przez narzędzie zewnętrzne Droplo co poskutkowało u nas wyłączeniem naszej reguły cenowej.
- w dniu 2024-09-04 13:38 ponownie włączyłeś regułę cenową "Najniższa cena na Allegro" przez co ustawiliśmy jak ta pierwsza.
- dwie minuty później 2024-09-04 13:40 to samo narzędzie za pomocą API przestawia cenę, co znowu skutkuje wyłączeniem naszej reguły cenowej.
Masz włączone narzędzie do automatycznych cen u zewnętrznego integratora: "Droplo". To jest powodem zmian w Twoich ofertach.
Dzięki za odpowiedź.
Czy wiesz jak mogę to wyłączyć aby nie musieć zmieniać cen po każdej sprzedaży? W Droplo nie mam dodanych żadnych reguł cenowych.
@scyzoryki_net Z historii zmian wynika, że to właśnie Droplo wpływa na zmiany cen i wyłączenie reguły, więc sugeruję, abyś sprawdził ustawienia tego narzędzia.