anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Regulowanie płatności w środowisku testowym

NeyoLab
#7 Wielbiciel#

Cześć!

Opiszę swój problem screenem.

NeyoLab_1-1663266647720.png

Jak mogę uregulować rachunek. Zwracam uwagę, że to środowisko testowe.

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NeyoLab Skonsultuję Twoje pytanie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NeyoLab Cześć 🙂 Spróbuj proszę skorzystać z innej metody płatności. Przed chwilą testowaliśmy konfigurację ze zrzutu i wszystko przeszło bez problemu, udało się "uregulować" (symulacja płatności) rachunek. 

Zrzut ekranu 2022-09-16 o 12.22.37.png

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@NeyoLab a sprawdź sobie inne metody płatności bo chyba teraz nie wszystkie działają (mBank jest 2 razy jeden działa drugi nie) 

oznacz moderatorów

NeyoLab
#7 Wielbiciel#

Dzięki, próbowałem blikiem i pierwszym mBankiem ale odrzucało płatności.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

Blik chyba nigdy nie działał jako płatność w środowisku testowym. 

oznacz moderatorów