anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak reakcji ze strony Allegro i blokada sprzedaży

shopdesign
#2 Obserwator#

Witam,

Jak wszyscy Sprzedający dobrze wiemy, Allegro nie pozwala nam odpocząć na urlopie i często przerwa w sprzedaży kończy się spadkiem jakości sprzedaży. W tym momencie nowa opcja Przerwa w sprzedaży pomaga w tym aspekcie, ale nie w tym rzecz. W związku z jedną rozpoczętych dyskusji w trakcie urlopu otrzymaliśmy reklamację towaru. Zgodnie z prawem oraz informacją podaną przez pracownika Allegro czas odpowiedzi na reklamację wynosi 14 dni. Od momentu rozpoczęcia dyskusji do otrzymania blokady z powodu braku odpowiedzi minęło 9 dni. Pomimo, że mieliśmy jeszcze czas na odpowiedź chcieliśmy od razu rozwiązać sprawę, aby Allegro zdjęło nam ograniczenia. Odpowiedź oraz zwrot środków za reklamowany towar (z potwierdzeniem w załączniku) nastąpiło tego samego dnia. Odpowiedź z właściwego działu otrzymaliśmy dopiero po kilku dniach. Zawarte było w niej, że Allegro czeka na zakończenie dyskusji przez Kupującego. W tym momencie sprawa stanęła w martwym punkcie, ponieważ Kupujący nie odbiera telefonów i nie zamyka dyskusji pomimo rozwiązania sytuacji, natomiast Allegro nie odpisuje na prośby pomocy w dyskusji oraz na wiadomości mailowe wysyłane do nich. Skutkuje to tym, że nie możemy od ponad tygodnia wznowić sprzedaży przez brak reakcji Allegro z powodu jednej sprawy, która została natychmiastowo rozwiązana przed obowiązującym terminem. Przed urlopem otrzymaliśmy odznakę Super Sprzedawcy oraz oceny mamy na poziomie 99,4%. Oczywiście zdawaliśmy sobie sprawę, że po powrocie z powodu braku możliwości odpisywania na niektóre wiadomości możemy utracić odznakę, jednakże w tym momencie nie możemy nawet poprawić jakości sprzedaży z powodu blokady. W związku z tym, że sprawa niepotrzebnie się przedłuża proszę o interwencję za pomocą tej wiadomości.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

@shopdesign jeśli dobrze rozumiem nie odpowiedziałeś terminowo w dyskusji , niestety urlop nie zwalnia Cie z tego obowiązku . Udając się na urlop niestety kompa pod pachę .

oznacz moderatorów

shopdesign
#2 Obserwator#

@mdrogeria 30 sierpnia rozpoczęta dyskusja, 31 sierpnia osoba od nas, która była przy telefonie wysłała informację o urlopie i o tym, że sprawa zostanie rozwiązana po naszym powrocie. W dalszej części Kupujący ponaglał pracownika Allegro o to, że musimy na już zadecydować o reklamacji, pomimo, że czas ten wynosi 14 dni. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@shopdesign hmm... powinieneś wiedzieć co się robi w takim przypadku 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A nie mogłeś w dyskusji napisać np: że czekasz na odesłanie towaru w celu rozpatrzenie reklamacji?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@shopdesign pomysł LFA nie jest dobry , ale zaproponowanie klientowi atrakcyjnej rekompensaty bez odsyłania produktu zwykle kończy problem . Tak ... dołożysz do interesu , ale teraz przez blokadę z pewnością tracisz dużo więcej .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@shopdesign przykro mi z tego powodu, poprosiłam o szybszą odpowiedź dla Ciebie. To jedyne co mogę zrobić, ponieważ decyzję o odblokowaniu konta może podjąć tylko Dział bezpieczeństwa. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

shopdesign
#2 Obserwator#

Dziękuję za odpowiedź i interwencję w tej sprawie, jednakże tempo odpowiedzi i jakość reakcji ze strony Działu Bezpieczeństwa jest poniżej normy. Sprawa została rozwiązana przez nas w natychmiastowym tempie (blokada w naszym odczuciu również została nałożona zbyt pochopnie, o ile nie bezpodstawnie), natomiast w drugą stronę działa to odwrotnie.

oznacz moderatorów