Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam reklamację zgłoszoną przez dyskusję, zmieniło się to od niedawna. Krok pierwszy >zaplanuj odesłanie> a dalej wygeneruj i załącz etykietę przewozową aby kupujący mógł odesłać towar. Jak to zrobić? Jest jakiś formularz w Allegro??? gdzie można taką etykietę wygenerować? Klient na dodatek z Czech. Druga sprawa, inna reklamacja zgłoszona w ramach gwarancji i tu klient nie zwraca pompki, minęło 15 dni i przekroczone zostały terminy mojego rozpatrzenia i podjęcia decyzji. Co w tym przypadku? Allegro napisało, że czas na reklamację minął i nie mam prawa takowej odrzucić. A jak mogłem ją rozpatrzyć skoro brak towaru do oględzin?
Jak nie podjąłeś decyzji reklamacyjnej w terminie to zaakceptowałeś to co rościl sobie klient
to info od allegro:
Krok 2. Decyzja reklamacyjna
W ciągu 14 dni od daty zgłoszenia podejmij decyzję reklamacyjną.
Jeśli przez ten czas nie podejmiesz decyzji w sprawie reklamacji, uznajemy za zasadną.
Aby móc przejść do tego kroku, musisz najpierw podjąć decyzję o odesłaniu reklamowanego towaru w Kroku 1
Upłynął termin na odrzucenie reklamacji. Możesz ją odrzucić tylko w przypadku niedopełnienia wymogów po stronie kupującego.
nie mogę odrzucić reklamacji jeśli nie przejdę tej etykiety, którą muszę załączyć... w kroku nr 1.
Błędne koło. W dodatku chyba kupujący nie dopełnił obowiązku odesłania towaru, czyż nie?
Moderator o tym pusał wybierasz w kroku 1 ze nie wymaga odeslania system allegro jest głupi. Dwa widzę zawłaszczanie kompetencji sądu i praw kupującego oni nie maja prawa nic uznać za zasadne
Skoro nie mogłeś rozpatrzeć reklamacji to trzeba ją było odrzucić przed upływem terminu.
ok, ale allegro podaje: >Upłynął termin na odrzucenie reklamacji. Możesz ją odrzucić tylko w przypadku niedopełnienia wymogów po stronie kupującego<, czy nieodesłanie towaru nie jest niedopełnieniem wymogów przez kupujacego? A co z etykietą zwrotową?
@waldemarek_2004 tak czy inaczej należało napisać 14 dnia że udrzucasz reklamacje z powodu niedopełnienia wymogów.Brak rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni = reklamacja uznana z mocy prawa
Co do nowego sposobu reklamacji. Jeśli oczekujesz zwrotu to najlepiej wybrac opcje : zaplanuj odesłanie -inna metoda odbioru. Tam poprosić kupującego o dane potrzebne do strworzenia etykiety. ( waga, wymiary paczki, adres odbioru itp) dopiero po uzyskaniu tych danych przygotowana etykiete załączyć do dyskusji
Jełsi klient nie poda wymaganych danych - możesz odrzucić reklamacje 14 dnia