Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wiem, że była awaria DHL, ale z informacji od kuriera wynika, że przesyłki w sobotę i dziś zostały umieszczone w automatach, ale statusy nie działają poprawnie.
Niestety paczka np. nr AD00NN5E05 (DHL: 29241274781) ma ostatni status z 5 lipca (sobota): "wydana do doręczenia" i od tamtej pory nic się nie zmieniło. Prawdopodobnie paczka leży w automacie, ale system nie wysłał kodu odbioru do klienta. W takim razie skąd klient ma wziąć kod odbioru?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
jeszcze wszystko włączyliście w Allegro Delivery, przez co infolinia DHL nic nie może pomóc, a Wy też bo w końcu automaty DHL nie należą do was.
Klienci stają się niecierpliwi i nie ma co się im dziwić, bo czekają od czwartku na zamówienia, a tu nadal nic, nikt nic nie wie. To jest niepoważne by dwie takie gigantyczne firmy jak DHL i Allegro nic nie poinformowały i aż tak długi czas naprawiały tak ważny system. W sumie dziwne, że media o tym nie pieją, bo moglibyście zaliczyć fajny spadek na giełdzie.
Cyz wiadomo kiedy klienci dostaną przesyłki i kody odbiorów?
No i czy będzie jakieś wsparcie sprzedawców czy znowu wszystko na sprzedawców przerzucacie? Bo obowiązkiem sprzedawcy jest dostarczyć produkt, więc teraz do klientów muszę wysłać ponownie towar innym przewoźnikiem i zapłacić za to z własnej kieszeni, a przy okazji liczyć na to by klienci nie otrzymali potem paczek DHLem, bo dostaną produkty podwójnie za te same pieniądze.
No i zamrożone pieniądze w paczkach, które nie wiadomo gdzie są... I czy w ogóle będą...
Pewnie odpiszecie - złóż reklamację. Tak, reklamacje, które są praktycznie zawsze dorzucane, albo wymagacie dowodów z kosmosu, a sami ich nie przedstawiacie co jest waszym prawnym obowiązkiem...
@forAgri Informowaliśmy klientów o możliwych opóźnieniach w związku z awarią.
Skierowałam kwestię przesyłki AD00NN5E05 do odpowiedniego zespołu.