Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem wiadomość:
"Drogi Użytkowniku,
W związku z tym, że nie otrzymaliśmy od Ciebie dokumentów, które są niezbędne do przeprowadzenia przez operatora płatności PayU okresowej weryfikacji oraz aktualizacji Twoich danych informujemy, że na mocy artykułu 1.13e. Regulaminu Usługi PayU, operator płatności PayU nie będzie dłużej świadczyć dla Ciebie usług w ramach serwisu Allegro.
W załączeniu do niniejszej wiadomości przesyłamy Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług płatniczych przez PayU. W praktyce oznacza to dla Ciebie, że po upływie 2 miesięcy od tego momentu nie będziesz mógł korzystać z usług PayU jako Sprzedawca, czyli przyjmować wpłat od kupujących, gdy dokonujesz sprzedaży w serwisie Allegro. W dalszym ciągu będziesz mógł korzystać zarówno z serwisu Allegro, jak i z usług PayU jako Kupujący.
W ciągu najbliższych 2 miesięcy możesz jeszcze dokonać niezbędnej weryfikacji – prześlij zdjęcie lub skan swojego dokumentu tożsamości: dowodu osobistego albo paszportu.
By to zrobić wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta Allegro i w części PayU klikniesz „przejdź do PayU”. Załącz zdjęcie swojego dokumentu tożsamości i wyślij do weryfikacji. Gotowe!
Wszelkie zgromadzone na Twoim koncie środki zostaną wypłacone wraz z zakończeniem okresu wypowiedzenia. W każdej chwili możesz też dokończyć proces weryfikacji i samodzielnie dokonać wypłaty.
Jeżeli po upływie 2 miesięcy będziesz chciał ponownie skorzystać z możliwości dokonywania sprzedaży w serwisie Allegro za pośrednictwem PayU, wymagać to będzie ponownej rejestracji w serwisie oraz ukończenia procedury weryfikacyjnej."
Gdzie na na koncie Allegro znajdę PayU?
Dostałem podobną wiadomość z adresu "service@payu.com".
Około pół roku temu wysyłałem skan dowodu i zostałem pozytywnie zweryfikowany.
Czyżby w najbliższym czasie mielibyśmy być weryfikowani co kilka miesięcy?
Po wejściu w "Ustawienia wypłat" w miejscu Wypłaty PayU mam zielonego ptaszka w dopiskiem "Zaakceptowany" i żadnej innej informacji o konieczności ponownej weryfikacji.
Może ktoś zechciałby sprawdzić o co w tym wszystkim chodzi i czy to nie jest jakiś fake.
Na jednym koncie jeszcze nigdy nie byłem weryfikowany, a na tym co chwilę?
I do tego "W związku z tym, że nie otrzymaliśmy od Ciebie dokumentów...".
A czy ostatnim czasie ktokolwiek prosił mnie o jakieś dokumenty???
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@RETROKOMPUTERY opcja przejdź do PayU powinna wyświetlać się w zakładce [ustawienia wypłat] w części PayU. W przypadku gdyby ta opcja się nie wyświetlała wymagane dokumenty możesz przesłać w odpowiedzi na wiadomość PayU.
Czyli co? Mamy teraz wysyłać skany dowodów osobistych na jakiegoś maila, do którego nie wiadomo kto ma dostę? To tak wygląda bezpieczna weryfikacja???
@MikeTone_45 Masz wysłać dokumenty do operatora płatności. Oczywiście nie masz takiego obowiązku.