anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja i zwrot zamówienia z Czech, klient bez Smart

Sklep-Zoologic
#8 Zapaleniec#

Witam. Co mogę zrobić jeśli klient z Czech zgłasza reklamację i zwrot towaru, nie posiada Smart. W jaki sposób mogę wygenerować dla klienta przesyłkę zwrotną, czy jest to możliwe za pośrednictwem Allegro?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep-Zoologic Nie, nie jest to możliwe przez nasz system. Musicie z kupującym ustalić jaką metodą odeśle towar i jak tę przesyłkę rozliczycie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Sklep-Zoologic jedyne potwierdzenie jakie możesz mieć że coś ustaliliście przez allegro i być krytym że poczuwasz się do odebrania reklamacji to wysłanie mu na włąsny koszt etykiety nadawczej przez panel wiadomości w pdfie

oznacz moderatorów