anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja InPOST SMART przez kupujacego

mildent
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, klient odebrał paczkę z paczkomatu InPOST. Jest to przesyłka SMART. Po 2 dniach założył nam dyskusję i podesłał zdjęcie uszkodzonego produktu. Czy to klient powinien złożyć reklamację w InPOST w takiej sytuacji? Czy może to zrobić przez allegro? Dziękuję z góry za pomoc.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mildent Kupujący może złożyć reklamację lub zrzec się prawa do reklamacji, wtedy Ty możesz ją złożyć. Zarówno kupujący, jak i Ty, jako sprzedawca, możecie skorzystać z pomocy naszego doradcy, który złoży reklamację. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jako sprzedający- firma Ty po zgłoszeniu przez kupującego uwag do Ciebie, zajmij się reklamacja.

oznacz moderatorów