anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja, kupujący nie podał danych niezbędnych do wygenerowania etykiety

MAMY ROZWIĄZANIE!
musicman76
#12 Orędownik#

Klient chce zwrócić towar jako reklamację bo po roku użytkowania mu się zepsuł, ja wysłałem dla klienta wiadomość o podanie jego numeru paczkomatu z ktorego będzie wysyłał paczkę do mnie by sporządzić etykiete.

Teraz moje pytanie: jeżeli klient mi nie odpisze a  złożył wniosek o zwrot pieniędzy z Allegro Protect do tego zamówienia. To co będzie dalej ? Allegro uzna nie rozpatrzenie reklamacji z mojej strony ?  kwotę za produkt potrącą z moich rozliczeń Allegro?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
mdrogeria
#21 Demiurg#

@musicman76 jeśli nie poda danych lub towar nie dotrze w czasie 14 dnia od zgłoszenia wady MASZ odrzucić roszczenie klienta , powód znasz.

oznacz moderatorów
musicman76
#12 Orędownik#

Dzięki, oby tak było bo po Allegro można wszystkiego sie spodziewać oczywiście na niekorzyść sprzedawcy.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@musicman76 można owszem jak się drukowanymi literami w dyskusji nie bije konsultantów z łapanki po po oczach by dotarło że odrzuciło się roszczenie reklamacyjne i dlaczego... tylko nie wiem po co ci adres paczkomatu nadawczego skoro można go uzyskać po takiej mapce inpost patrząc na adres zamieszkania kupującego co on ma w okolicy. Jakbym wredny był to wysłałbym mu etykietę nadania na pocztę by sobie postał w kołchozie w kolejce z numerkiem jak kupujący się wrednie zachowuje to w granicach prawa mogę mu się odwdzięczyć tym samym i jak nie odeśle zgodnie z prawem pogonić won z reklamacją odrzuconą.

oznacz moderatorów
musicman76
#12 Orędownik#

Z doświadczenia wiem że klient musi napisać, potwierdzić dane bo może się tak zdarzyć że od chwili zakupu towaru zmienił mu się adres zamieszkania, więc zapłacę za etykietę a on mi powie że nie ten adres, ale ja czuje że on gra na zwrot pieniędzy z Allegro Protect, ponieważ mineły 3 dni a adresu mi nie napisał.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Primo nie może zwrócić po roku produktu może składać reklamację.

Secundo jak nie poda danych istptnych do wysyłki należy reklamację odrzucić w terminie ustawowym podając powód brak udostępnienia towaru do ekspertyzy reklamacyjnej

oznacz moderatorów
musicman76
#12 Orędownik#

Dzięki

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

i czyja to jest wina?

tylko i wyłącznie allegro - bo przez te wszystkie lata nie potrafiło zbudować skutecznego sposobu reklamacji

tylko na allegro możliwa jest sytuacja, złożenia reklamacji i nie podania adresu do odbioru "udostępnienia" towaru

wg nowego procesu reklamacyjnego sprzedawca będzie miał wymóg odrzucić reklamację w/w już po 2 dniach

ale na serio - @musicman76 podsyłasz etykietę na ostatni adres podany (np: przy zakupie) przez kupującego i masz dokładnie w nosie czy jest on aktualny - aktualizacja danych to nie jest twój problem

podanie etykiety do paczkomatu nie spełnia tego wymogu ustawowego - co będzie jeżeli paczka kupującego przekroczy gabaryt c?

 

my mieliśmy z tego powodu awanturę - opisywałem to też tutaj bo kupujący uwaga firma wynajmował swoją siedzibę innym i fikcyjnie prowadził tam działalność - a zwrot reklamacji jak dotarł pod adres to nigdy nie trafił do kupującego bo najemcy sobie go przywłaszczyli -

oczywiście było wielkie oburzenie w dyskusji

oznacz moderatorów