anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja nie odesłany towar?

DogControl
#7 Wielbiciel

Witam, mam pytanie, bo co parę dni uzyskuję od konsultantów inna odpowiedz. Sprzedaliśmy produkt kupująca zgłosiła reklamację. Bezdyskusyjnie zaproponowaliśmy wymianę, naprawę z wysyłką na nasz koszt. Po uzgodnieniach dogodnej formy wysyłki {klienta nie chciała paczkomatu, gdzie etykieta jest ważna sporo czasu), prosiła o zamówienie kuriera w dany dzień i odbiór osobisty. Etykietę wygenerowaliśmy, wysłaliśmy – potwierdziło to również Allegro. Paczka jednak nie została, odesłała co po tygodniu poskutkowało odrzuceniem przez nas reklamacji. Dla pewności poprawności procedury przeprowadziliśmy rozmowę z „Aliną” oraz konsultantem, obaj potwierdzili, iż firma wywiązała się z obowiązku odbioru produktu. Obecnie klienta wystąpiła o pomoc do Allegro i dzisiaj otrzymaliśmy informację, że musimy wygenerować kolejną etykietę, gdyż kupująca uzasadnia problem z możliwością poprzedniej wysyłki. To jak to w końcu jest i ile razy generować klientom etykiety do reklamacji na swój koszt, a oni jak będą chcieli to produkt wyślą, a jak nie będą chcieli to muszą dostać kolejną etykietę?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@DogControl Jak rozumiem o konieczności przesłania ponownie etykiety zostaliście poinformowani, gdy klientka wyjaśniła w dyskusji dlaczego wcześniej nie mogła odesłać towaru. Szczegóły sprawy się zmieniły, więc również odpowiedź doradcy jest inna. Jeśli macie wątpliwości, możecie zamieścić swoje stanowsko w dyskusji, w odpowiedzi na wiadomość od pracownika Allegro.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jeśli zmieściliście się w terminach to reklamacja jest formalnie zakończona decyzją negatywną/odrzuceniem

Nic nie stoi na przeszkodzie aby kupująca złożyła reklamację ponownie - wtedy i tak będziecie musieli przesłać kolejną etykietę lub kuriera po odbiór.

Również nic nie stoi na przeszkodzie aby przesłać kolejną etykietę teraz i ewentualnie zmienić obecną decyzję reklamacyjną. 

Finalnie wyjdzie na to samo 😉 

oznacz moderatorów

DogControl
#7 Wielbiciel

Zmieściliśmy się w terminach i formalnie zakończona decyzją negatywną/odrzuceniem. Cyt : Reklamacja odrzucona Powód: Kupujący nie udostępnił towaru Uzasadnienie: Brak odesłania towaru. 

To jeszcze zapytam co do drugiej etykiety znów na życzenie klientki musi być kolejny kurier czy możemy tańszą opcję paczkomat In post? No i najważniejsze co dalej jeżeli nie odeśle , będziemy tak bez końca generować jej przesyłki bo znów nie będzie mogła odesłać i uzasadni (po dwóch tygodniach pracą, chorobą, wyjazdem itp..) ?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@DogControl wyślij jej opłaconą etykietę wazna jest chyba miesiąc i reszta cię nie obchodzi nie odeśle odrzuć zaloży kolejną reklamację napisz że etykietę już ma i nie będziesz co chwilę nowej generował

oznacz moderatorów

DogControl
#7 Wielbiciel

Dzięki tak zrobimy 

oznacz moderatorów