anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja nowego towaru po 45 dniach co z prowizją od tranzakcji

bosport
#7 Wielbiciel#

sprzedany nowy towar okazał się wadliwy i kupujący go zwrócił po 45 dniach od dnia zakupu. Ustaliliśmy zwrot kosztów zakupu. Czy sprzedającemu należy sie zwrot prowizji ?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Zależy od jego jakości sprzedaży. Jeżeli jest wysoka to allegro prowizje powinno zwrócić. 

oznacz moderatorów

bosport
#7 Wielbiciel#

nie rozumiem co znaczy wysoka jakość sprzedaży  ?

 

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Jakość sprzedaży na poziomie dobry lub nawet super. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@bosport Nie należy się. Upłynął termin na ubieganie się o zwrot prowizji, poza tym przy reklamacji, gdy wina leży po stronie sprzedawcy ten zwrot dodatkowo nie przysługuje.

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@bosport z reguły to działa tak że jeżeli jest zwrot bez podania przyczyny to prowizję zwrócą, jeżeli zwrot reklamacyjny to nie zwracają ale napisać i spytać możesz 😉

oznacz moderatorów

bosport
#7 Wielbiciel#

dzięki; sprzedałem nowe buty, które w wyniku użytkowania przez kupującego okazały się wadliwe (klej na podeszwie puścił); kupujący chciał je zwrócić i ja się na to zgodziłem. Wina nie leży po mojej stronie bo świadomie wadliwych butów nie sprzedawałem. Gdzie mam napisać do Allegro o tym fakcie ? 

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bosport na złożenie wniosku o rabat transakcyjny (zwrot prowizji) Sprzedający ma 45 dni od zakupu, dziś mija 46 dzień, więc możliwość złożenie wniosku nie będzie dostępna. W jaki sposób zwróciłeś Kupującemu wpłatę? Nie widzę żeby zwrot został wysłany przez Allegro Finanse, a w dyskusji Kupujący nie przesłał numeru konta. Przykro mi, ale w tej sytuacji rabat transakcyjny nie będzie przyznany. Na przyszłość możesz poczytać o tym więcej tutaj, na stronie jest też dostępny kurs w tym temacie, a tutaj informacja o tym jak zwracać wpłaty przez Allegro Finanse. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

bosport
#7 Wielbiciel#

Pani Moniko to nie moja wina że kupujący jeszcze nie przesłał mi numeru konta oraz, że tak długo zwlekał z przesyłką. Jak dostanę od niego numer konta to firmowo zwrócę pieniądze.

oznacz moderatorów

melonik_eu
#8 Zapaleniec#

Mam analogiczny problem z tym , że zwrot środków za towar zrobiłem przez Allegro Finanse a zwrot kosztów za odesłanie towaru bezpośrednio na konto klienta po podaniu danych do przelewu w dyskusji.  Jak i gdzie skutecznie wnosić o zwrot prowizji? Według mnie towar został uszkodzony mechanicznie z winy klienta ale wiadomo jaki jest rachunek zysków i strat w tym temacie więc nie dyskutuje, środki oddane .... chociaż to mocno niesprawiedliwe... 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@melonik_eu napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, podaj numer zamówienia i załącz potwierdzenia zwrotu dla kupującego. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@bosport Sprzedałeś prywatnie czy jako przedsiębiorca? Bo od nowego roku przedsiębiorca może złożyć reklamacje tych butów do hurtownika lub producenta jako roszczenie regresywne aby zwrócili Ci koszty zwrotu na podstawie Twojej uznanej reklamacji.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kolekcjonerstw regulamin i zasady nie są ukrywane , a allegro nie jest czymś co Ci się należy 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kolekcjonerstw nie trzeba czytać regulaminu , wystarczy tu na Gadane zajrzeć co drugi dzień na pół godzinki  ,wszystkiego się dowiesz .

oznacz moderatorów