Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
sprzedany nowy towar okazał się wadliwy i kupujący go zwrócił po 45 dniach od dnia zakupu. Ustaliliśmy zwrot kosztów zakupu. Czy sprzedającemu należy sie zwrot prowizji ?
Zależy od jego jakości sprzedaży. Jeżeli jest wysoka to allegro prowizje powinno zwrócić.
nie rozumiem co znaczy wysoka jakość sprzedaży ?
Jakość sprzedaży na poziomie dobry lub nawet super.
@bosport Nie należy się. Upłynął termin na ubieganie się o zwrot prowizji, poza tym przy reklamacji, gdy wina leży po stronie sprzedawcy ten zwrot dodatkowo nie przysługuje.
@bosport z reguły to działa tak że jeżeli jest zwrot bez podania przyczyny to prowizję zwrócą, jeżeli zwrot reklamacyjny to nie zwracają ale napisać i spytać możesz 😉
dzięki; sprzedałem nowe buty, które w wyniku użytkowania przez kupującego okazały się wadliwe (klej na podeszwie puścił); kupujący chciał je zwrócić i ja się na to zgodziłem. Wina nie leży po mojej stronie bo świadomie wadliwych butów nie sprzedawałem. Gdzie mam napisać do Allegro o tym fakcie ?
@bosport na złożenie wniosku o rabat transakcyjny (zwrot prowizji) Sprzedający ma 45 dni od zakupu, dziś mija 46 dzień, więc możliwość złożenie wniosku nie będzie dostępna. W jaki sposób zwróciłeś Kupującemu wpłatę? Nie widzę żeby zwrot został wysłany przez Allegro Finanse, a w dyskusji Kupujący nie przesłał numeru konta. Przykro mi, ale w tej sytuacji rabat transakcyjny nie będzie przyznany. Na przyszłość możesz poczytać o tym więcej tutaj, na stronie jest też dostępny kurs w tym temacie, a tutaj informacja o tym jak zwracać wpłaty przez Allegro Finanse.
Pani Moniko to nie moja wina że kupujący jeszcze nie przesłał mi numeru konta oraz, że tak długo zwlekał z przesyłką. Jak dostanę od niego numer konta to firmowo zwrócę pieniądze.
Mam analogiczny problem z tym , że zwrot środków za towar zrobiłem przez Allegro Finanse a zwrot kosztów za odesłanie towaru bezpośrednio na konto klienta po podaniu danych do przelewu w dyskusji. Jak i gdzie skutecznie wnosić o zwrot prowizji? Według mnie towar został uszkodzony mechanicznie z winy klienta ale wiadomo jaki jest rachunek zysków i strat w tym temacie więc nie dyskutuje, środki oddane .... chociaż to mocno niesprawiedliwe...
@melonik_eu napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, podaj numer zamówienia i załącz potwierdzenia zwrotu dla kupującego.
@bosport Sprzedałeś prywatnie czy jako przedsiębiorca? Bo od nowego roku przedsiębiorca może złożyć reklamacje tych butów do hurtownika lub producenta jako roszczenie regresywne aby zwrócili Ci koszty zwrotu na podstawie Twojej uznanej reklamacji.
@kolekcjonerstw regulamin i zasady nie są ukrywane , a allegro nie jest czymś co Ci się należy
@kolekcjonerstw nie trzeba czytać regulaminu , wystarczy tu na Gadane zajrzeć co drugi dzień na pół godzinki ,wszystkiego się dowiesz .