Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Godzina 12, pani robi zamówienie składające się z 2 produktów (łączna wartość zamówienia na oszałamiającą kwotę 60 zł) - jeden ma czas wysyłki 24h (kup do 14 dostawa jutro), drugi 2 dni. Algorytmy nic nie pomieszały, wszystko wyświetla się prawidłowo, Allegro pokazuje czas na wysyłkę do czwartku, dostawa w piątek.
pani po zakupie pisze wiadomość czy jest szansa na wysyłkę dziś. Zgodnie z prawdą odpowiadam, że nie. Na co pani pisze, że jest zaznaczone że jak się kupi do 14 to dostawa jutro i w takim razie ona wystawi „należytą opinię”. Zrobiłam screeny, wysłałam Pani i dokładnie wyjaśniłam, że jeden z zakupionych produktów ma czas wysyłki 24h ale drugi 2 dni robocze.
na co otrzymałam wiadomość:
@Health___Beauty Za dużo chodzą po słońcu > zawartość głowy odparowała > została tylko gąbka🤣
@Health___Beauty dziękuję, że jesteś takim wspierającym sprzedającym i miałaś czas na tak szczegółowe wyjaśniania dla klienta. Mam też nadzieję, że finalnie dojdziecie Państwo do porozumienia, a informacja o wystawieniu "należytej opinii" wynikała tylko ze złych emocji klienta.
Nie czytają, ale to wynika z bałaganu opisowego.
dokładnie opisy dostawy są na każdym etapie zamówienia inne... i czasem kupujący juz ich nie weryfikuje
ale ja osobiście uwielbiam wiadomości typu - cytuje: "żądam wywiązania się z umowy i dostarczenie mi 'tego' na jutro" 😂
Tak wpis to jest niepoważny.
@LEW433 a poważne jest pisanie, że "powinni to państwo wysłać w 2 paczkach" - gdzie sytuacja dotyczy zamówienia zawierającego 2 produkty o czasie wysyłki 1 dzień i 2 dni. Nie mówimy o produktach za kilkaset złotych tylko o kosmetykach za 30 zł za sztukę. Mi w tym wpisie nie chodziło o to, że kupujący nie czytają - bo to wszyscy wiemy. Nie chodziło mi o to, że pani straszy negatywem za realizację zamówienia zgodnie z opisem ale o to, że ona uważa, że skoro sprzedawca nie wszystkie produkty wysyła w 24 h to powinien rozdzielać zamówienia i każdy produkt za 1/5/10/50 zł wysyłać w osobnej paczce.
Wpis dotyczył cytuje: "żądam wywiązania się z umowy i dostarczenie mi 'tego' na jutro"
to tylko dla jasności.😎 a żebyś zrozumiała to uważam że kupujący z takim wpisem jest niepoważny.🤗
@LEW433 tak, wiem. Po prostu wiele "żądań" kupujących jest niepoważnych.
@LEW433 domyśliłam się 😉
że nie tylko dla mnie taki dopisek do zamówienia jest, nazwijmy to delikatnie niepoważny 🙂
prosta odpowiedź
regulamin allegro, na który się Państwo zgodzili, logując do serwisu nie przewiduje takiego działania