Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
Mój problem wygląda tak że klient teraz zgłosił reklamacje po 14 miesiącach od zakupu. Na moim koncie miałem ustawione reklamacje i gwarancję na 12 miesięcy rękojmia wyłączona. Klient twierdzi że i tak ma prawo składać reklamacje przez 2 lata z tytułu rękojmi. Czy mogę odmówić reklamacji?
Sprzedaż prywatna?
Jeśli w faktycznie miałeś napisane, że wyłączasz rękojmię w takim wypadku złożenie reklamacji na podstawie rękojmi nie wywołuje dla Ciebie żadnych skutków prawnych.
Odpisz kupującemu, że reklamację odrzucasz jako, że nie ma ona tu zastosowania (wyłączona rękojmia).
Swoją drogą - "reklamacje i gwarancję na 12 miesięcy rękojmia wyłączona"
Trochę się to kłóci bo dajesz czas na reklamacje i jednocześnie wyłączasz rękojmię 😉
Tak czy inaczej 12 miesięcy na reklamację to i tak już minęło.
wyślij go na drzewo , prawo jest po Twojej stronie .
@mariuszmarzycki5 to źle twierdzi bo zakup sprzed 1 stycznia 2023 a prawo nie działa wstecz. Minął termin jaki miał w ofercie odrzuć reklamację.
Nawet jakby miał prawo to i tak po 12misiącach na nim spoczywa udowodnienie usterki.