anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja opłat za podjazd DPD

fripers
#9 Pomysłodawca

Tak się zastanawiam, czy Wy tam w ogóle cokolwiek robicie oprócz pobierania pieniędzy.  :))))

25.06 zgłosiłem JEDNĄ (z dziesiątek które planuje zgłosić) reklamację Allegro Delivery dot. niesłusznie pobranej opłaty za podjazd DPD. Mamy 15 lipca i dalej nie mam odpowiedzi. 

reklamacja: 77536/2025.

PS. Podoba mi się też "status: w trakcie", "opis: zamknięta". Czego tyczy się ta zamknięta? Pisałem tez maila w tej sprawie ponad tydzień temu, nikt mi nie odpisał.

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

trader2345
#9 Pomysłodawca

Czyli chcesz powiedzieć, że przekonali mnie mailami do umieszczenia w cenniku dostaw Allegro kurier DPD (bo jak nie to stracę status smart w ofertach),  a potem mi naliczali cichaczem przez trzy lata opłaty za podjazdy, których nie było???

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

dokładnie

i to doskonale o tym wiedząc - bo w serwisie allegro nie zaznaczałeś podjazdu

więc skąd on się wziął?

do tego zasadność tych opłat nie była w żaden sposób weryfikowana

tylko ściągali Ci kasę z konta

tak się te 2 firmy umówiły

 

- zauważ konsument na allegro otrzymuje wiadomosci o opóźnieniu przesyłki i kupę innych bzdur, a ty jako płacący użytkownik serwisu musisz sobie szukać ukrytych informacji w zakładkach

bo info, o pobraniu dodatkowych opłat nie jest przesyłane np: mailem

 

 

oznacz moderatorów

trader2345
#9 Pomysłodawca

Niestety okazuje się, że sprawa wyszła kilka tygodni temu ma dużo szerszy zakres i jest rozwojowa. Nie jest to związane z podjazdami i  ilością paczek ale w ogóle z przesyłkami Allegro Kurier DPD co najmniej od 2022 r.  Najgorsze w tym wszystkim jest to , że sprzedawcy dowiadują się przypadkiem i każdy działa na własną rękę aby to odzyskać. I nie chcą za bardzo o tym publicznie pisać.

oznacz moderatorów

fripers
#9 Pomysłodawca

Allegro ma to gdzies, jak wszystko. Do brania pieniedzy pierwsi, do pomocy ostatni. 3 tygodnie rozpatruja moja reklamacje i dalej nic nie wiem. A zgłosilem jedną niesłuszną opłatę z prawie 100 które znalazłem. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@fripers zainterweniowałem w Twojej sprawie. Poprosiłem o priorytetowy kontakt z Tobą.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

fripers
#9 Pomysłodawca

nono, podziałało. Macie moc sprawczą. Jestem już na liście priorytetowych priorytetów! Wspaniałe! 


Żartowałem, nic się nie wydarzyło. 

oznacz moderatorów

fripers
#9 Pomysłodawca

Mogę prosić o kolejną fenomenalną interwencję??? Bo dalej nie mam odpowiedzi. 

oznacz moderatorów