Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dostałem takiego maila. Czy ktoś może mnie ukierunkować co dalej .Szczególnie jeśli chodzi o punk 1 ( czerwona czcionka).Dziekuję.
"operator płatności PayU otrzymał z banku reklamację w ramach procedury Chargeback, dotyczącą transakcji o identyfikatorze: 1........9. Reklamacja została złożona w przez posiadacza karty, którą dokonano płatności w Państwa ofercie."
"Szczegóły reklamacji
Powód reklamacji: podejrzenie nieautoryzowanej transakcji przez właściciela karty (jest to jedynie prośba o potwierdzenie realizacji transakcji)."
"W przypadku tego typu reklamacji niezbędne jest nam dostarczenie następujących dokumentów:
1) skan potwierdzenia odbioru towaru/realizacji usługi, z widocznym podpisem klienta (uwaga: potwierdzenie nadania przesyłki nie jest wystarczającym dokumentem do oddalenia reklamacji posiadacza karty);
2) potwierdzenie zamówienia (zawierające dane: imię i nazwisko kupującego, opis wysłanego towaru/zrealizowanej usługi, sposób dostawy, dane adresowe do wysyłki);
3) korespondencja (na papierze lub elektroniczna) z klientem w sprawie danej transakcji;
4) wszelkie dodatkowe informacje jakie uznają Państwo za istotne, w tym – dla usług niematerialnych – wszelkie dowody, że nastąpiło doładowanie, wysyłka kuponu itd."
To napisz że nie masz, wysyłka odbyła się poprzez Allegro, wysłana do paczkomatu.
@GIOUNO-COM musisz udowodnić że kupujący który zgłosił problem dostał towar 🙂
@GIOUNO-COM Wyślij im tylko to co masz o potwierdzeniu odebrania towaru przez klienta a do tego załącz (poszukaj sobie w necie) rozporządzenia na czas pandemii mówiącego o tym iż nie jest wymagany podpis odbioru przesyłki przez odbierającego.
Dziękuję wszystkim za podpowiedź.
@GIOUNO-COM No tak, w tej sytuacji Allegro żąda podpisu i słusznie. Zamiast podpisu może być inny dowód na odebranie paczki przez kupującego, ale dowód musi być. Sama deklaracja przewoźnika nie wystarczy. Pandemia też nie pomoże.
@GIOUNO-COM Ciekawe jak do tego doszło, gdyż bywały np. takie przypadki wyłudzeń https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/jak-zone-naszego-czytelnika-wredni-zlodzieje-na-550701-pln-okra... bo może rzeczywiście komuś rąbnięto dane karty, ale równie dobrze mogłeś trafić na naiwniaka, który dał się komuś oszwabić lub cwaniaka, który właśnie chce oszwabić Ciebie (a w najgorszym przypadku możesz zostać bez pieniędzy i bez towaru).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄