Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
allegro znamy ostatnio z
blokowania kont jak ktoś nie odpowiada w dyskusjach,
wypłaty z pok jak ktoś przekroczy o jeden dzień termin odpowiedzi na reklamację,
blokowanie wypłat środków pod bzdurnymi pretekstami
a teraz okazuje się że przepisy prawa nie dotyczą serwisu
przyłączam się do pytania ostatnio modnego na tym forum
co wy tam palicie?
jest ktoś na allegro, kto szanuje przepisy?
składam reklamację na naliczone opłaty, ładnie ją nazywam, określam datę
mija miesiąc i kilka dni
grzecznie pytam się serwisu kiedy zrealizują reklamację po mojej myśli skoro ją uznali
a tu zonk - po 1.5 miesiąca odzywa się pracownik allegro, który mnie informuje, że reklamacja nie
została uznana
przepisów nie chce mi się cytować powinny być one znane
zacytuję regulamin allegro
16.5.
Spółka rozpoznaje Reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku, gdy Reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, Spółka zwróci się do składającego Reklamację o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin 14 dni biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej Reklamacji.
Jaka firma pisze sobie swój regulamin i go nie przestrzega?
Jaka firma? Allegro, oni wszystkich mają....
@RED Przykro mi, że nie jesteś zadowolony z obsługi - trudno mi się odnieść do tej sprawy bez konkretów (np. numeru korespondencji). W ciągu 14 dni możesz odwołać się od tej decyzji reklamacyjnej.
@ko_alka przepisy mówią wyraźnie
obowiązuje akcept milczący - jeżeli sprzedawca nie odpowiada w terminie na reklamację znaczy, że ją uznał
bo sprzedawca nie ma obowiązku odpowiadać na zasadną reklamację
Dlaczego mam odwoływać się od uznanej reklamacji?
Nieuznanie reklamacji po terminie jest prawnie nieskuteczne
Ja mogę tylko wezwać allegro do przestrzegania prawa i robię to na przykład TU
@ko_alka opisałem przypadek rażącego naruszenia regulaminu allegro i przepisów prawa - powinnaś przekazać go w allegro wyżej do kogoś decyzyjnego bo chyba się ze mną zgodzisz że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca
i widzę, że nie jestem jedyny
myślałem, że mój przypadek to wypadek przy pracy ale jak widzę to celowe działanie systemowe serwisu
kiedyś allegro trzymało standard prawny
czy dzisiaj czuje się ponad prawem
A od czego tutaj ktoś ma się odwoływać? Allegro złamało swój własny regulamin, przepisy prawa, powinno natychmiast przeprosić swojego klienta i wypłacić mu żądaną kwotę. Gdyby to była sytuacja mały sprzedawca Allegro - kupujący , to taki sprzedawca już dawno miałby zablokowane konto. Powód - raklamacja nierozpatrzona w terminie jest uznawana w świetle prawa i przez Allegro jako rozpatrzona pozytywnie.
A tutaj co mamy? cyrk...