Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry klient zgłosił reklamacje na płaszcz futerko które po deszczu coś tam się z nim dzieje Oczywsicie na przedstawionych zdjęciach nic nie widać poprosilam o odesłanie produktu..cisza mija kilka dni klient się wkurza że to duża paczka nie chcę odsyłać znów cisza mija 14 dni allegro mnie pogania do zakończenia sporu i tu znów klient nie chcę odsyłać produktu Odrzucam reklamacje jako powód daje brak odesłania produktu czy coś takiego Allegro poleca dla klienta zwrot allegro protect oddaje pieniądze dolicza mi to do rachunku i teraz pytanie czy ja jako sprzedawca nie mam prawa do obejrzenia reklamowanego produktu nawet dla potwierdzenia czy to mój produkt? Tylko decyduje za mnie allegro Złożyłam odwołanie zostało odrzucone co robić ?
@STYLPLS decyzje trzeba wydać do 14 dni, a Ty tego nie zrobiłeś dlatego Allegro wypłaciło kasę
Bo czekałam na odpowiedź klienta i odesłanie mi produktu do rozpatrzenia reklamacji
Chore to
@STYLPLS to nie jest chore, tylko tak stanowią przepisy prawa i jako Super Sprzedawca powinnaś o tym wiedzieć😉, jeśli nie chciał odesłać, to 14 tego dnia należało wydać decyzję, a nie czekać co zrobi kupujący, teraz coraz więcej jest kupujących którzy o tym wiedza i wykorzystują ten fakt u takich sprzedających jak TY
Tak się składa że odrzuciłam reklamacje 14 dnia i allegro w odpowiedzi wcześniej dodało że sprzedający prosi o odesłanie produktu
@STYLPLS z Twojego opisu wynika coś zupełnie innego
"Oczywsicie na przedstawionych zdjęciach nic nie widać poprosilam o odesłanie produktu..cisza mija kilka dni klient się wkurza że to duża paczka nie chcę odsyłać znów cisza mija 14 dni allegro mnie pogania... "
Może napisz kiedy sprzedający złożył reklamację, a kiedy wydałaś decyzję🤔
Nie łap mnie za słowa reklamacja została odrzucona 14 dnia czyli mija 14 dni z tekstu się zgadza czy znów coś znajdziesz? zamiast odpowiedzieć na moje pytanie czy mogę jeszcze coś z tym zrobić ?
@STYLPLS jeśli uważasz, że wszystko z Twojej strony było oki, to możesz złożyć reklamację
Już tak robiłam odpisywali że powinnam wysłać kuriera do klienta po paczkę i a głównie ze mam obowiązek odebrać reklamowany produkt Tylko że go nie wysłano a prosiłam o wysyłkę własną i zwrot za przesyłkę nawet jeśli nie uznamy reklamacji i odrzucili moje złożenie reklamacji w formularzu kontaktowym jako że to ich decyzja Czy istnieje jeszcze inna opcja czy zostaje sąd ?
@STYLPLS jeśli odrzucili Twoją reklamację na ich decyzję, to niestety tylko sąd, ale tam też nic nie ugrasz, bo tak jak wspomnieli, to Twoim obowiązkiem jest zorganizowanie kuriera, wcześniej pisałaś, że "... tu znów klient nie chcę odsyłać produktu...", więc myślałem, że wysłałaś jakąś etykietę, a on nie chciał odesłać
@STYLPLS Rozumiem, że sytuacja jest trudna, ale tutaj może być kwestia czasu wydania decyzji.
Jako sprzedawca masz 14 dni (niezależnie od sytuacji) na wydanie decyzji reklamacyjnej.