Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie odnosnie rękojmię 1 rok. Kupujący chce zareklamować u mnie firane z zakupu że stycznia tego roku i mocno atakuje że mu się ten zwrot należy. W naszym przypadku mamy zaznaczone w regulaminie że nie przyjmujemy zwrotow rzeczy np upranych a zostało uprane. Mamy możliwość zwrotu wciągu 30 dni. Pytanie brzmi należy się coś czy nie?
@PrzemoFirany Kupującemu nie chodzi o zwrot konsumencki bez podania przyczyny, tylko złożył reklamację z rękojmi, a to zupełnie coś innego. Na reklamację z rękojmi na przedmioty nowe ma czas 2 lata, a na rzeczy używane minimum 1 rok. Zgodnie z przepisami przyjmuje się, że wada stwierdzona w pierwszym roku użytkowania tkwiła w produkcie od początku. Nie ma znaczenia przy reklamacji, że towar był prany. Na rozpatrzenie reklamacji masz 14 dni i jeśli jest zasadna, należy się klientowi wymiana na towar bez wad lub zwrot wszystkich kosztów, także kosztów wysyłek w obie strony. Przy wymianie sprzedawca także pokrywa koszty wysyłek. Nie myl zwrotu z reklamacją.
@xyz96 prawidłowo
tylko upewnij się z jakiego powodu reklamuje ten towar kupujący
i dlaczego robi zwrot
i na jakiej podstawie żąda zwrotu jak rozumiem ceny towaru bo tego nie musisz robić
ja towar nie posiada wady to nic nie zwracasz
a ją posiada to możesz ją usunąć na swój koszt
i tez nie musisz zwracać kosztów produktu