Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć . Potrzebuję porady, pomocy
Klient kupił ponad rok temu materac Intex dokładnie 9 lipca 2023. Teraz zgłosił że produkt jest uszkodzony. Nie chce odesłać towaru bo podobno go już nie ma. Co mam w takiej sytuacji zrobić. Wysłał jakieś zdjęcie na którym nie do końca widać że jest uszkodzony materac.
Przesyłam skan wiadomości
2. Moja odpowiedź
3- odpowiedź klienta
@WodnaKraina00 poproś klienta o adres , na który masz wysłać kuriera po odbiór wadliwego produktu .
Tylko on napisał już w sumie ze nie zabrał ze soba wadliwego materaca z wakacji. Czy mimo to pisac o tego kuriera?
@WodnaKraina00 Masz prawo żądać udostępnienia wadliwego produktu do weryfikacji , niespełnienie tego warunku jest podstawą do odrzucenia roszczenia klienta . Napisz jak to było z odpowiedzią w dyskusji ... czy rzeczywiście się spóźniłeś bo był weekend , a dni wolne od pracy zwolnione są z obowiązku odpowiedzi w 24H.
Czy tak będzie dobrze? Czy jeszcze coś dopisać
Dzień dobry. Proszę o wskazanie adresu, z którego miejsca kurier ma odebrać wadliwy materac. Sprzedający ma prawo żądać od klienta udostępnienia wadliwego produktu do weryfikacji.
Swoje zgłoszenie wysłał Pan w dniu 29.09.2024 w weekend, a dni wolne od pracy są zwolnione z obowiązku odpowiedzi 24H.
@WodnaKraina00 OK. pamiętaj , to bardzo ważne , 14-tego dnia od rozpoczęcia dyskusji odrzuć reklamację , napisz to jasno i wyraźnie podając powód
licząc dni robocze czy wszystkie 🙂 wolę się upewnić
@WodnaKraina00 kalendarzowe
@WodnaKraina00 Aby móc dokładnie rozpatrzyć Państwa reklamację, prosimy o odesłanie towaru na nasz adres
A skąd Ty to wziąłeś, kupujący ma Ci udostępnić towar do reklamacji a nie odsyłać, ale jak go nie ma jak piszesz to w 14dniach odrzuć reklamację z tego powodu że nie możesz rozpatrzyć reklamacji ponieważ kupujący Ci nie udostępnił go.
Poproś o adres z którego miejsca masz odebrać wadliwy sprzęt, jeśli okaże się że klient "zutylizował" reklamowany produkt to masz podstawę do jej odrzucenia
@NipponShorty tak to właśnie wygląda, gdy pozwala się głupocie dominować nad rozumem, dać palec, a odrąbią Ci rękę. Jak wg Kupującego ma wyglądać wymiana skoro nie ma produktu?
Odpowiadaj w stylu allegro. Bardzo mi przykro z powodu Pana zgłoszenia, które przekazałem do naszego działu jakości produktów, chętnie przyjmiemy w/w produkt celem oceny zgłoszonej wady.
Jeszcze kilka lat temu, obowiązywał szacunek do drugiego człowieka i samego siebie i nikomu
by nie przeszło namyśl napisać i robić coś takiego. Trochę godności dla samego siebie.
Sprzedawca w myśl przepisów ma możliwość uznania takiej reklamacji zdalnie - ale tylko wtedy, gdy uważa, że inny typ rozpatrzenia naraża go na zbyt duże koszta.
@RED Dlatego napisałem by poprosił o adres odbioru żeby klient potwierdził mu jeszcze raz ładnie w dyskusji że "zutylizował" i żeby bot w dyskusji nie zarzucał że sprzedający nie dał możliwości klientowi przesłania produktu. Sprawa jest prosta klient zutylizował sobie materac to niech kupi sobie nowy. Chyba że Allegro protect zrobi mu świeta wcześniej i odda mu kasę z własnej puli co tylko uświadomi klienta że można zjeść ciastko i mieć ciastko.
Tak napisałam, zobaczymy co odpisze na maja wiadomość
Przez takich klientów to ja się nerwowo wykończę :))
@WodnaKraina00 Teraz ważne są te 14dni od chwili zgłoszenia reklamacji(kalendarzowe) ale jak na ostatni dzień przypada święto to do dnia roboczego, spokojnie odpisać, a to zawsze jakaś nauka a że nerwowa!!!