Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
klientka zakupiła 2 płaszcze - jeden z nich był wystawiony na aukcji jako nowy z defektem - brakowało tylko guzika, wszystko było opisane dokładnie plus zdjęcia (opis defektu: "BRAK 1 GUZIKA, ale jest zapasowy na metce (brak trzeciego guziczka licząc od dołu").
Po 8 dniach klientka zgłosiła zwrot obu płaszczy, w tym przy płaszczu bez guzika zgłosiła reklamację z powodu brakującego guzika, ale przecież wszystko było dokładnie opisane na aukcji. Na moje pytanie czy wiedziała, że nie było guzika odpowiedziała, że tak, ale wybrała taki powód , "aby było wiadomo, że nie było guzika". Klientka wybrała opcję wysyłka własna mimo, że ma SMART. Zadzwoniłam, aby doradzić jej, że ma SMART, więc może mieć darmową wysyłkę zwrotną, ale nie chciała skorzystać.
Pozdrawiam,
Anna
"zgłosiła zwrot obu płaszczy"
Przecież go nie reklamuje tylko zwraca, więc nie musisz się niczym przejmować i zwrócić jedynie to co Ci wpłaciła.
Nie dopisałam, że oba płaszcze kupiła osobno - jako dwie osobne przesyłki i jeden zwróciła, a przy tym drugim wybrała (wg mnie bezzasadną) reklamację.
@od_stop_do_glow pamietaj że jeśli reklamacja jest bezzasadna masz prawo ją odrzucić , wówczas nie musisz przyjmowac zwrotu. Oczywiscie może to mieć swoje konsekwencje w komentarzu.
Musisz rozważyc wszystkie za i przeciw.