Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Takie krótkie pytanie odnośnie reklamacji jakie otrzymujecie od klientów.
Mamy obecnie niecodzienną sytuację. Ktoś zgłosił reklamacje na towar, przesłał zdjęcia towaru oraz paragonu (z naszego sklepu). Towar zakupiony 1,5 roku temu. Osoba zgłaszająca reklamację nie jest to ta sama osoba która dokonywała u nas zakupu, nie ma zgodności ani imienia ani nazwiska ani innych danych. Jak podchodzicie do tego typu tematów. Mile widziane jakieś powołania na przepisy.
@wypad_com_pl
Tak czy siak poproszę osobę zgłaszającą tą reklamację aby reklamacja została zgłoszona przez klienta który dokonywał u nas bezpośrednio zakupu.
Źle.
Poproś Zgłaszającego, żeby reklamację złożył tam gdzie kupił. Wtedy być może (bez proszenia) Twój Klient złoży reklamację u Ciebie.
Jeżeli chcesz uznać reklamację złożoną przez osobę trzecią i przejąć na siebie zobowiązania innych podmiotów, to nie musisz wymagać żadnych innych dokumentów
Może odrobinę źle się wyraziłem ale na myśli miałem to co napisałeś, tj. że reklamację przyjmiemy wyłącznie od naszego klienta a jeżeli towar został nabyty gdzieś indziej to należy reklamacje tam zgłosić. Dam znać jak cały temat się zakończy. Dzięki za pomoc.
Tutaj mogło tak być temu co składa reklamację ten przedmiot kupił ktoś inny w jego imieniu .Nieraz ktoś nie radzi sobie dobrze z zakupami w internecie i prosi o to inną osobę a potem sam złożył reklamację.
@wypad_com_pl jeżeli reklamacja została zgłoszona powyżej 12 miesięcy od zakupu, to zgłaszający musi udowodnić, że domniemana wada istniała w chwili zakupu.
A może na początek zadać proste pytanie temu składającemu reklamację, co go łączy z tym zakupem? może odkupił i ma dowód zakupu!🤔
@LEW433 zapoznaj się z całością tego wątku
jeżeli odkupił towar za 10zł a na paragonie było 200zł i żąda zwrotu wpłaty za przedmiot?
190zł będzie jego zyskiem, od którego musi zapłacić podatek 🙂