Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo, zwracam się o pomoc. Klient założył mi dyskusję o produkt ( w tym przypadku basen Intex, 900zl ) który rzekomo został uszkodzony podczas przesyłki paletowej, w owej dyskusji zgłosił mi problem i poprosił o wymianę na nowy. Po mojej odpowiedzi Klient dokonał zwrotu z roszczeniem zwrotu środków. W dyskusji wysłał mi zdjęcia uszkodzonego materiału basenu a więc szkoda całkowita oraz opakowania, również uszkodzonego. Klient nie spisał protokołu uszkodzenia z kurierem. Czy w takim przypadku należy dokonać zwrotu? Czy w pierwszej kolejności powinienem rozpatrzyć reklamację?
@DreamSalesPolska opakowanie fabryczne czy dokładałeś coś od siebie? Inpost rozpatruje reklamacje w 30 dni i nic szybciej niż 27-30 dzień nie będzie odpowiedzi, albo się poczują do odpowiedzialności albo mogą stwierdzić że doręczyli całą paczkę i wtedy to u klienta się rozwaliła, albo stwierdzą niedostateczne spakowanie czyli twoją winę
Opakowanie fabryczne, generalnie zapakowane porządnie
@DreamSalesPolska zrób protokół na stronie przewoźnika i tam tez reklamację złóż. Na użytek dyskusji wrzuć powiadomienie o złożeniu reklamacji że inpost wyjaśni czy do uszkodzenia paczki doszło u przewoźnika czy u kupującego na podstawie nagrań allegro zwykle wstrzymuje wypłatę protect do czasu rozpatrzenia reklamacji, kupujący się oczywiście wkurzy i nega może zasadzić a allegro się wypnie musisz sobie przekalkulować co ci się opłaca bo jeśli okazałoby się że inpost stwierdzi doręczenie całej paczki to wtedy czeka cię batalia sądowa z kupującym albo mu odpuścisz że cię zrobił w wała
W zasadzie taki protokół powinien zrobić kupujący skoro odebrał uszkodzoną przesyłkę- opakowanie!