Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo, zwracam się o pomoc. Klient założył mi dyskusję o produkt ( w tym przypadku basen Intex, 900zl ) który rzekomo został uszkodzony podczas przesyłki paletowej, w owej dyskusji zgłosił mi problem i poprosił o wymianę na nowy. Po mojej odpowiedzi Klient dokonał zwrotu z roszczeniem zwrotu środków. W dyskusji wysłał mi zdjęcia uszkodzonego materiału basenu a więc szkoda całkowita oraz opakowania, również uszkodzonego. Klient nie spisał protokołu uszkodzenia z kurierem. Czy w takim przypadku należy dokonać zwrotu? Czy w pierwszej kolejności powinienem rozpatrzyć reklamację?
A co napisał kupujący zwrot czy reklamacja?
Opisz, my tego obrazka nie widzimy!😎
Powód zwrotu (reklamacja): towar i paczka uszkodzona (w transporcie) Z jednoczesnym okienkiem do zwrot
reklamacja, więc musisz ją rozpatrzyć i podjąć decyzję- jak wiesz że dotarła cała to odrzuć, brak protokołu to szkodzi kupującemu, Pamiętaj że może to także się tak nie skończyć- dyskusja, AAP a z tym bywa różnie.
protokół to wymysł przewoźników, kupujący może mieć to w dudzie, może stwierdzić, ze dostał uszkodzoną przesyłkę i zrzucić to na Ciebie, przewoźnik może się wypiąć (jak DPD to nawet na pewno to zrobi) bo powie ze paczka przyjęta bez zastrzeżeń. Trzeba się przyzwyczaić.
Tak, ale jak kupujący nie zrobi to sprzedający na powód na odrzucenie reklamacji. Duda nie każdemu pomaga, tylko swoim.
Cienka sprawa, teraz jest domniemanie niezgodności z umową od razu, nie jak kiedyś po roku.
@DreamSalesPolska jeśli składa reklamację to ją odrzuć z powodu "uszkodzenia mechaniczne po wydaniu paczki" skoro nie ustalił winy przewoźnika i odebrał paczkę bez uwag 🙂
Jak zrobił zwrot - odstąpił od umowy, jak najbardziej oddaj mu tyle ile jest warte to co odesłał, pewnie stelaż może pompa coś jest warta o ile jest, wyceń i oddaj 😄
Kombinuje więc dopytaj go czy odstępuje czy reklamuje i wydaj odpowiednią decyzję, pamiętaj o 14 dniach, terminach i odpowiedziach na czas !!!
W dyskusji złożył reklamację z życzeniem nowego basenu, w zwrocie dzień później na Allegro mam informację: Powód zwrotu (reklamacja): towar i paczka uszkodzona (w transporcie). Nie spisał protokołu z kurierem
@DreamSalesPolska czyli reklamacja, pamiętaj że 14 dni leci od założenia dyskusji, pilnuj tego czasu, jak dojdzie towar, sprawdź i odrzuć w dyskusji reklamację "uszkodzenie mechaniczne, złe rozpakowanie, używanie - rozcięcie" i poproś o odebranie reklamowanego towaru 😄
Pamiętaj że po nowemu, konsument nie może odstąpić od umowy podczas reklamacji 🙂 tym bardziej że do uszkodzenia doszło po wydaniu paczki 🙂
@DreamSalesPolska podaj kiedy doręczono paczkę konkretnie dzień i kiedy ci zgłosił roszczenie
InPost odbiór paczki 6.06
Dyskusja: 8.06 ( żądanie wymiany na nowy )
Zwrot: 10.06
masz 7 dni od doręczenia na reklamację paczki u przewoźnika i sporządzenie protokołu szkody działaj
Ja muszę to zrobić czy Klient?
@DreamSalesPolska ty lub klient jest 7 dni, uokik na stanowisku stoi że niewykonanie protokołu szkody jest dla kupującego niekorzystne bo może uniemożliwić mu dochodzenie swoich praw reklamacyjnych i zaleca to zrobić ale sprytny kupujący podniesie zarzut że oddał ci paczkę w terminie 7 dni więc sam mogłeś zrobić protokół i wnieść reklamację. Odnośnie protecta w dyskusji napisz że wniosłeś reklamację i allegro powinno zawiesić proces do czasu rozpatrzenia. Czym to było wysłane?
Z magazynu do klienta Inpostem, od Klienta do mnie DPD
@DreamSalesPolska smartem czy kupujący płacił?
Płacił 80zl