Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na sprzedaż mam wystawione aukcję z wężami hydraulicznymi które są robione na dany wymiar na allegro jeśli mam zaznaczone ograniczona możliwośc zwrotu towaru a klient zgłosi reklamację aby móc w jaki kolwiek sposób zwrócić towar aby otrzymać zwrot pieniedzy to co należy zrobić ? Towar jest zgodny z opisem lecz pomyłka wynikła ze strony klienta a nie mam pewności że towar który zwrócił sprzedam ponownie
Towar robiony na zamówienie nie podlega zwrotowi, jedynie reklamacji. Jeżeli klient zgłasza reklamacje, to odbierasz towar (wystarczy etykieta zwrotu do paczkomatu), dostajesz towar, sprawdzasz.
Jeżeli faktycznie towar jest wadliwy, to reklamację uznajesz i oddajesz pieniądze. Jeżeli, tak jak mówisz, klient chce w cwany sposób Cię naciągnąć, to odrzucasz reklamację, nakazujesz mu zwrócić pieniądze za odbiór towaru, ew. odsyłasz mu towar na jego koszt.
Ważne, aby decyzję wydać maksymalnie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji, bo Allegro zabierze Ci pieniądze z konta.
Co w przypadku gdy klient nie chce zapłacić za ponowne wysłanie towaru i mówi że on tego kategorycznie nie chce ?
Trzymasz towar, mówisz mu że ma czas na odebranie np. 14 dni, po tym terminie naliczasz opłatę (rozsądną) co każdy dzień zwłoki.
Rozmyślenie się klienta co do zakupu, bądź zamówienie "niechcący" towaru nie daje mu prawa do składania reklamacji (albo inaczej - nie nakłada na Ciebie obowiązku zwrotu pieniędzy za widzimisię klienta).
Nie daj się szantażować. Oczywiście, jak mówiłem, masz obowiązek rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni, inaczej zostanie uznana na korzyść klienta. Możesz odebrać towar na swój koszt, albo, jeżeli jest to możliwe, stwierdzić usterkę bądź jej brak po zdjęciu i podjąć decyzję o odrzuceniu/zaakceptowaniu roszczeń klienta.
Dziękuję za pomoc , Bardzo instotna oraz pomocna odpowiedź