Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niejawne uszkodzenie przesyłki. Karton cały a zawartość uszkodzona. Klient chce odesłać w ramach reklamacji ale beż protokołu szkody od kuriera. Co robić?
@Client:85985176 w takim przypadku spiszcie protokół, macie na to do 7 dni od odebrania 🙂
A co jeśli kurier nie chciał spisać?
@Client:85985176 jaki przewoźnik ?
DPD
Powiedział że w tej sprawie ze sprzedającym się kontaktować
@Client:85985176 Powinien to spisać kupujący ale możesz i Ty zgłosić tu masz link https://protokol.dpd.com.pl/ spisz potem złóż reklamację https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/, pewnie odrzucą za złe pakowanie, a klientowi wymień lub zwróć kasę.
A protokół pod tym linkiem tak zdalnie może wypełnić kupujący? Może podeślę mu
@Client:85985176 jak masz zdjęcia możesz Ty albo podeślij kupującemu bez różnicy byle to zrobić jak najszybciej max 7 dni 😄
Spróbuj, jak się zgodzi.
To kupującemu należy się sprawny towar.
A taki wątek już dziś tu był!🤔
Najważniejsze dla Ciebie rozwiązać problem z kupującym.