Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , klient reklamuje sukienkę gdzie nie załączył zdjęć więc prosze o dosłanie miła 3 dni brak więc odpisuje do klienta
Dzień dobry, prosiliśmy o zdjęcie wady, aby rozpatrzyć reklamację. Niestety nie otrzymaliśmy odpowiedzi ani zdjęć. W związku z tym reklamacja pozostaje bez rozpatrzenia
na to ALINA - sprzedający poprosił o odesłanie towaru, żeby rozpatrzyć reklamację.
Przecież to jest wbrew mojej odpowiedzi Jak sztuczna może analizować w moją odpowiedź . Będąc klientem bym wysłała Wielka poraźna
@Madziasklep w ciągu trzech dni trzeba podjąć decyzję, o trybie rozpatrzenia reklamacji. "Bez odsyłania" "Z odesłaniem", czy zaznaczyłaś tą pierwszą opcję ?
Prawdopodobnie, czas minął Ty nic nie zaznaczyłaś więc domyślnie Alina uznaje że chcesz żeby odesłali.
Jeżeli się nie myślę to chyba jeszcze możesz, oznaczyć, że rozpayrzysz reklamacje na odległość.
Wtedy pojawią Ci się nowe opcje "Odrzuć reklamacje" "Uznaj reklamacje'
Nie ma opcji bez rozpatrzenia bo ją uznasz napisz 14dni reklamacja odrzucona z powodu braku przedstawienia dokumentacji fotograficznej wady w celu weryfikacji reklamacji by zdecydować o jej odesłaniu do siedziby firmy w celu dalszego procedowania reklamacji
@az1rael @Madziasklep No i co, kupujący powinien sobie zatrudnić fotografa żeby wykonać akceptowalną dokumentację? Po co to komu? Kto za to zapłaci?
Jest reklamacja, sprzedający albo uznaje reklamację, albo nie. Może sobie sam przyjechać i obejrzeć sukienkę o wartości 50 zł a nawet wykonać sobie odpowiednią dokumentację. Albo może wysłać kupującemu etykietę do zwrotu.
Komentarz Aliny jest jak zwykle trochę oderwany od tematu ale ma sens.
@br. Co nieco się odkleiłeś, z tą odpowiedzią 😁. Każdy nosi aparat fotograficzny przy sobie (tak zwany smartfon), a nawet seniorzy, którzy mają (telefon komórkowy), mają w nim aparat. Aby udowodnić swoje racje, w reklamacji, wystarczy zrobić czytelne zdjęcie. Jeżeli samemu nie można, to także nie trzeba zatrudniać profesjonalnego fotografa, a poprosić kogoś z rodziny.
Taki przykład, ktoś zgłasza uszkodzenie paczki, czy to znaczy, że ma mi takie coś wysłać i ja mam zaakceptować reklamacje (co dojdzie jeszcze bardziej uszkodzone). Czy zaakceptować na podstawie zdjęć, po doręczeniu/
Kurcze nie szukaj problemu tam, gdzie go nie ma 😎
@wojtekmarchewka Trochę mi rozjaśniłeś, wielu kupujących którzy to czytają lub wiedzą o takich wymaganiach na pewno są sprytniejszy i szykują sobie zdjęcia przedmiotu do reklamacji przed zakupem, na przykład w sklepie. Skoro jest smartfon to dlaczego nie korzystać.
Inną sprawą jest uszkodzona paczka, ale metody stosowane przez kurierów to dżungla i chyba nawet zdjęcie niewiele pomaga w reklamacji.
@br. Ja właśnie mam, reklamację smartfona, po 22 dniach od otrzymania, porysowany ekran. Po co ma mi ktoś, go wysyłać, jeżeli taka reklamacja, dla mnie jest kuriozalna. Miałem klienta, który prosił mnie o pomoc, w wymianie szkła obiektywu, bo porysował na 3 dzień od zakupu 😁