Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy próbie generowania etykiet otrzymuję taki komunikat:
Przesyłki można zamówić tylko dla zamówień opłaconych lub z metodą dostawy za pobraniem. Upewnij się, że zamówienie spełnia te wymagania.
próbuję po kilka razy, na różnych zamówieniach, czasami system puści, ale zazwyczaj wyskakuje taki komunikat i nie da się wygenerować listu przewozowego ??
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
nie dotyczy to przesyłek smart, te idą bez problemu.
Cześć, @mikeza. Proszę, podaj przykładowy numer zamówienia i podeślij zrzut ekranu z widocznym komunikatem błędu.
@MiMary na tą chwilę wygląda, że jest ok, bo paczki zaczynają się prawidłowo importować i etykiety się generują. Nie mam pojęcia dlaczego wcześniej to nie działało. Jesli problem wróci będę się odzywał.
@mikeza, jasne, rozumiem i dziękuję za info!