Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam , mam prośbę czy ktoś może się zainteresować sprawą wniosku o protect [777703-1762280656] dostaliśmy na starym koncie, które dawno zostało usunięte, maila 26.09 z informacją, że mamy się skontaktować z jakimś kupującym, nie było informacji z jakim , próbowałem się dowiedzieć , pisałem - zero odzewu, wysłałem nawet potwierdzenia wysłania moich wiadomości z prośbą o podanie danych kupującego, następnie przychodzi 4.11 wniosek o protect o 19:24 , dzień później o 12:00 jest przyznanie, składam wyjaśnienie zgodnie z informacją w mailu , udowadniam, że próbowałem dowiedzieć się co to za klient, ale doradca nie czekając na moje stanowisko wypłaca i mnie obciąża, przecież w mailu jest napisane, że mam 2 dni, rozumiem, gdybym się nie wypowiedział, tu jest jawne łamanie regulaminu, przecież tutaj nawet nie minęło 24h a wniosek został rozpatrzony pozytywnie, zawsze informowaliście mnie z kim mam się skontaktować, wszystkie sprawy rozwiązane o czasie. Tłumaczę doradcy, że jeśli mam 2 dni na złożenie wyjaśnień i żaden doradca nie jest wyżej nad obowiązującym regulaminem ale nic nie trafia...
Proszę o pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy
@Metanoia-Lustra już to konsultuję, wrócę do Ciebie z informacją
Witam, czy udało się coś ustalić? Bo nikt już mi poprzez wiadomości nie odpisuje z konsultantów, twierdzą, że nie zmienią swojego stanowiska i mają prawo obciążyć mnie wcześniej niż wymagane 48h oczekiwania na moją odpowiedź...
Cześć, @Metanoia-Lustra. Podesłany zrzut ekranu dotyczy wniosku od innego kupującego. W odpowiedzi na Twoją wiadomość poprosiliśmy o kontakt przez formularz, aby sprawy się nie pomieszały, ale niestety nie otrzymaliśmy kolejnej wiadomości.
W tym przypadku proszę, abyś napisał do nas przez formularz i złożył odwołanie do decyzji.