
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hej kupiłem jedną rzecz która okazała się być zepsuta dlatego zareklamowałem ten produkt. Sprzedający zamiast zwrócić mi pieniędzy to wysłał ponownie nowy produkt, czy da sie zwrócić ponownie? @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A minął czas na zwrot? sprzedajacy ma prawo do naprawy i tak uczynił.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czas na zwrot minie dopiero za jakies 20 dni

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak wchodzę w zakup pokazuje mi się szary znak ZWROT i napisane ze zwróciłem wszystkie przedmioty sprzedającego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To najpierw składałeś reklamacje a teraz chcesz zrobić zwrot?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, nie przemyślałem tego wcześniej miałem zrobić reklamacje na zwrot pieniędzy i tak zrobiłem ale sprzedający odrzucił prośbę o oddanie pieniędzy tylko wysłał nowy produkt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zrobił to zgodnie z obowiązującym prawem, spójrzcie czy nadal jest zwrot: @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Czapla_145 Cześć. Jeśli chodzi o darmowe odesłanie w ramach Smart, to do jednego zamówienia przypada jeden darmowy zwrot. Rozumiem, że już go wykorzystałeś? O które zamówienie chodzi?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Czapla_145 Tak na przyszłość, to link nie zadziała, ale znalazłam to zamówienie. 🙂 Sprawdź szczegóły zwrotu, znajdziesz tam etykietę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję serdecznie 😄 Wszystko już okej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To reklamacja była czy zwrot ze Smartem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kliknąłem zwrot i musiałem wybrać czy reklamuje czy zwracam wybrałem reklamacje i tak było to ze smartem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zwracać możesz tylko raz, a jak reklamujesz to odsyłasz na własny koszt a po rozpatrzeniu reklamacji sprzedajacy zwraca Ci środki.