Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej kupiłem jedną rzecz która okazała się być zepsuta dlatego zareklamowałem ten produkt. Sprzedający zamiast zwrócić mi pieniędzy to wysłał ponownie nowy produkt, czy da sie zwrócić ponownie? @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
A minął czas na zwrot? sprzedajacy ma prawo do naprawy i tak uczynił.
Czas na zwrot minie dopiero za jakies 20 dni
Jak wchodzę w zakup pokazuje mi się szary znak ZWROT i napisane ze zwróciłem wszystkie przedmioty sprzedającego
To najpierw składałeś reklamacje a teraz chcesz zrobić zwrot?
Tak, nie przemyślałem tego wcześniej miałem zrobić reklamacje na zwrot pieniędzy i tak zrobiłem ale sprzedający odrzucił prośbę o oddanie pieniędzy tylko wysłał nowy produkt
Zrobił to zgodnie z obowiązującym prawem, spójrzcie czy nadal jest zwrot: @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Czapla_145 Cześć. Jeśli chodzi o darmowe odesłanie w ramach Smart, to do jednego zamówienia przypada jeden darmowy zwrot. Rozumiem, że już go wykorzystałeś? O które zamówienie chodzi?
@Czapla_145 Tak na przyszłość, to link nie zadziała, ale znalazłam to zamówienie. 🙂 Sprawdź szczegóły zwrotu, znajdziesz tam etykietę.
Dziękuję serdecznie 😄 Wszystko już okej.
To reklamacja była czy zwrot ze Smartem?
Kliknąłem zwrot i musiałem wybrać czy reklamuje czy zwracam wybrałem reklamacje i tak było to ze smartem
Zwracać możesz tylko raz, a jak reklamujesz to odsyłasz na własny koszt a po rozpatrzeniu reklamacji sprzedajacy zwraca Ci środki.