Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
jak są rozliczane reklamacje pocztowe za niewykonanie usługi w terminie pieniądze trafiają do allegro a allegro robi korektę sprzedającemu. tak to wygląda czy jestem w błędzie i allegro bierze wszystko.
W świetle postanowień § 19 ust. 2 pkt 1 w/w Regulaminu, z tytułu nienależytego wykonania usługi przysługuje odszkodowanie w
żądanej wysokości, jednak nie wyższej, niż dwukrotność opłaty za nadanie przesyłki w danym serwisie, zgodnie z cennikiem albo
zawartą pisemną umową.
Informujemy, że zgodnie z pisemną umową nr 440795 zawartą dnia 29 maja 2020 roku pomiędzy Pocztą Polską S.A. a Allegro.pl Sp. z
o.o. odszkodowanie przekazane zostanie na wskazany numer rachunku bankowego Alle-gro.pl Sp. z o.o., w terminie 30 dni od daty
wydania decyzji.
I jak się sprawa zakończyła, gdzie trafiło odszkodowanie? Mam teraz taką samą sytuację 🙂
nie wiem bo nikt nie odpowiedział mi na pytanie
Może jest tak że ty dostajesz punkty karne za zawalenie czasu dostawy a allegro rekompensatę od dostawcy za nieterminową dostawę i każdy coś ma.
no tak my dostajemy po głowie od klientów nie allegro - a Poczta Polska ma wywalone
RAFMAR_PL do reklamacji należy załączyć pełnomocnictwo od allegro ,które pobierasz tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy . Podajesz nastepnie swój numer konta .
a gdzie tak napisali że podajesz nr konta