Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
"Dzień dobry,
zależy mi na koszulce Auta Zygzak - Disney t-shirt dziecięcy wielokolorowy bawełna rozmiar 110 (105 - 110 cm). Taki jest opis nad zdjęciem, ale z boku strony 110/116 - i jak wrzucam do koszyka pojawia się 110/116.
Jest dostępny rozmiar 105-110? wystarczy że wpiszę ten rozmiar w dodatkowych informacjach dla sprzedającego"
To wiadomość od klienta z dzisiaj. Oczywiście macie problem, aby odzież miała właściwy rozmiar producenta czyli 110/116, takiego nie możemy wpisać do waszego katalogu, ale po wybraniu jednego słusznego w waszym katalogu nie przeszkadza wam, że pokazuje klientowi rozmiar mniejszy niż w rzeczywistości. Oczami wyobraźni widzę stertę zwrotów odzieży lub zdezorientowanych klientów rezygnujących z zakupu. Czy ktoś planuje naprawić ten defekt?
@shopmw Czy możesz wskazać więcej szczegółów? Numery ofert, których to dotyczy? Dlaczego nie możesz wprowadzić prawidłowego rozmiaru w katalogu?
Problem jest w każdej ofercie odzieżowej. Wasz nowy parametr rozmiar (new) wprowadza klientów w błąd. Klient nie wie jaki rozmiar sprzedaje faktycznie sprzedawca. Bo wyświetlacie mu inny rozmiar niż w ofercie ( chodzi o parametry w nawiasie). Klienci nie są debilami i zazwyczaj ci kupujący przez Internet wiedzą, jakiego rozmiaru szukają. Produktyzacja w wykonaniu allegro pokazuje rozmiar <110 (105 - 110 cm)>. My możemy wpisać 1 rozmiar , podajemy 110, producent na metce podaje rozmiar 110/116- takiej danej nie możemy podać- system pozwala nam wpisać pojedynczy rozmiar. W konsekwencji klient chce kupić rozmiar 105-110- bo sugerujecie mu, że takim dysponuje sprzedawca.
Nie dostaliśmy odpowiedzi, kolejni klienci nie wiedzą co kupują, czy ktoś analizował wprowadzenie takiego "udogodnienia"? Czy naprawdę mamy finansować falę zwrotów, bo modyfikujecie oferty bez jakiegokolwiek logicznego uzasadnienia i klienci nie wiedzą co kupują?
Mamy wiele podobnych problemów z koszulkami, które są bezsensownie przyporządkowywane do katalogu/kategorii Allegro. Ciągle odpowiadamy na zapytania zdezorientowanych klientów.
Tak, Allegro nic z tym nie zrobi. Strata czasu.