anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

rozmiarówka allegro. klienci nie widzą właściwych rozmiarów, nie rozumieją NEW rozmiaru allegro

shopmw
#10 Popularyzator#

"Dzień dobry,
zależy mi na koszulce Auta Zygzak - Disney t-shirt dziecięcy wielokolorowy bawełna rozmiar 110 (105 - 110 cm). Taki jest opis nad zdjęciem, ale z boku strony 110/116 - i jak wrzucam do koszyka pojawia się 110/116.
Jest dostępny rozmiar 105-110? wystarczy że wpiszę ten rozmiar w dodatkowych informacjach dla sprzedającego"

To wiadomość od klienta z dzisiaj. Oczywiście macie problem, aby odzież miała właściwy rozmiar producenta czyli 110/116, takiego nie możemy wpisać do waszego katalogu, ale po wybraniu jednego słusznego w waszym katalogu nie przeszkadza wam, że pokazuje klientowi rozmiar mniejszy niż w rzeczywistości. Oczami wyobraźni widzę stertę zwrotów odzieży lub zdezorientowanych klientów rezygnujących z zakupu. Czy ktoś planuje naprawić ten defekt?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@shopmw Czy możesz wskazać więcej szczegółów? Numery ofert, których to dotyczy? Dlaczego nie możesz wprowadzić prawidłowego rozmiaru w katalogu? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

shopmw
#10 Popularyzator#

Problem jest w każdej ofercie odzieżowej. Wasz nowy parametr rozmiar (new) wprowadza klientów w błąd.  Klient nie wie jaki rozmiar sprzedaje faktycznie sprzedawca. Bo wyświetlacie mu inny rozmiar niż w ofercie ( chodzi o parametry w nawiasie). Klienci nie są debilami i zazwyczaj ci kupujący przez Internet wiedzą, jakiego rozmiaru szukają. Produktyzacja w wykonaniu allegro pokazuje rozmiar <110 (105 - 110 cm)>. My możemy wpisać 1 rozmiar , podajemy 110, producent na metce podaje rozmiar 110/116- takiej danej nie możemy podać- system pozwala nam wpisać pojedynczy rozmiar. W konsekwencji klient chce kupić rozmiar 105-110- bo sugerujecie mu, że takim dysponuje sprzedawca.

oznacz moderatorów

shopmw
#10 Popularyzator#

Nie dostaliśmy odpowiedzi, kolejni klienci nie wiedzą co kupują, czy ktoś analizował wprowadzenie takiego "udogodnienia"? Czy naprawdę mamy finansować falę zwrotów, bo modyfikujecie oferty bez jakiegokolwiek logicznego uzasadnienia i klienci nie wiedzą co kupują?

oznacz moderatorów

Alegoria24_pl
#10 Popularyzator#

Mamy wiele podobnych problemów z koszulkami, które są bezsensownie przyporządkowywane do katalogu/kategorii Allegro. Ciągle odpowiadamy na zapytania zdezorientowanych klientów.

Tak, Allegro nic z tym nie zrobi. Strata czasu.

oznacz moderatorów