Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ponoć powstał program mający na celu jeszcze bardziej niszczyć, dołować i dyskryminować małych sprzedawców. Nie będą oni dopuszczani do akcji promocyjnych w których zyskuje się nawet 30% zwrotu prowizji. Czyli dla monopolistów i bogatych Diamondowców będą niskie prowizje i koszty sprzedaży, a dla mniejszych firm wysokie opłaty i niedopuszczanie do promowania. Tak abyśmy nie mogli z nimi konkurować. Jest tak dużo elementów w Allegro niszczących drobną sprzedaż, niedopuszczających do rozwoju, a tu kolejna pałka na małe sklepy. Co my Wam zawiniliśmy?
@Pengano Cześć. O programie można przeczytać tutaj: https://help.allegro.com/sell/pl/c/o-kampaniach-akcjach-i-programach-partnerskich. Program jest skierowany do największych sprzedających.
Regulamin jest tutaj: https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-programu-allegro-diamond-partners-rj9YdR0vZCk
Skierowanie programu tylko dla wybranych wielkich sklepów oznacza pogorszenie konkurencyjności dla małych sklepów, których sytuacja i tak nie jest dobra z uwagi na inne działania Allegro mające na celu niszczenie drobnej sprzedaży.
Jaki zatem macie program dla małych sprzedawców, aby ich nie dyskryminować? Przecież 100 małych sprzedawców może Wam dać taki sam zysk jak jeden wielki sprzedawca w danej branży. Gdyby można było konkurować na równych zasadach takie małe sklepy mogłyby się rozwijać. Ale jeśli jeden podmiot jest dopuszczany do promocji, ma niższe koszty i opłaty, a drugi jest dyskryminowany to prowadzi do monopolizacji i niszczenia szerszej sieci sprzedaży.
To jest sprzedaż internetowa, ale dam analogiczny przykład z handlu stacjonarnego. Otóż taki program Diamentowy od wydawców książek dla największych sprzedających spowodował upadek 500 małych księgarni w jednym tylko roku! Po prostu mniejsi nie mogli na równych sprawiedliwych zasadach konkurować z dużymi. Chcecie doprowadzić do tego samo w przestrzeni internetowej?
Dodam jeszcze, że utrudnianie dostępu do rynku dla pewnej grupy sprzedawców i jednoczesne ułatwianie innej grupie jest traktowane przez prawo podobnie jak zmowy cenowe. Na wolnym rynku każdy podmiot powinien mieć jednakowe prawa i możliwości rozwoju.
co za super nowy program 😕
duży sprzedawca równa się w większości gorsza obsługa - gorsza wysyłka
nie zależy im na pojedynczym kliencie, dlatego dziwi mnie to 😕
jako klient zawsze o mniejszych sprzedawcach mam lepsze zdanie bo widać ze zadzwonią jak cos się dzieje, odpisują w ramach rozsądku... więksi maja mnie jako detalicznego klienta w "D" - nawet dodzwonić się nie można do nich w razie problemów.
Dzięki, Ja też tak podchodzę, bo faktycznie jak jest problem można pogadać z właścicielem, a nie tylko z robotem. Firmy rodzinne zwykle bardziej się starają. Ja pracuję 21 lat z Allegro, mam ocenę jakości Super+ 500/500 punktów, ale nie zasługuję u nich ani na Super Sprzedawcę, ani tym bardziej na Diamentowego Partnera, który ma niższe opłaty. Dziwne jest wspieranie tych, którzy wsparcia już nie potrzebują, bo i tak nadmiernie się rozrośli, a dołowanie małych sklepików osiedlowych, biznesów rodzinnych, czy jednoosobowych JDG. To właśnie takie firmy powinny mieć ułatwienia i niższe koszty, a nie molochy. Nie rozumiem tej polityki przepędzania z Allegro małych slow biznesów.
@Pengano Allegro zapomina również, że ci mali sprzedawcy są też kupującymi i przestaną niby być, bo albo nie będą mieli pieniędzy na zakupy, albo odpuszczą sobie serwis za to, jak zostali potraktowani.
Allegro poluje na największych, bo się boi, że ich najlepszy przewoźnik wystartuje ze swoim portalem i zaoferuje lepsze warunki. A przy dużych kontrahentach byłoby to dobrze widoczne w statystykach. Małych to można zamieść pod dywan....