anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Skuteczność wysyłki - błąd po zmianach liczenia jakości sprzedaży

DavidPL
#9 Pomysłodawca#

W panelu Skuteczność wysyłki, w części Szybka wysyłka mieliśmy skuteczność na poziomie ponad 90% (dla jednych dostawców było to 95%, dla innych trochę miej).
Po zmianach w sposobie liczenia jakości sprzedaży wartość ta z dnia na dzień spadła nam do 6%:
"Wysyłasz tylko 6% przesyłek tego samego dnia dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub 1 dzień"
To jakiś ogólny problem czy dotyczy tylko naszego konta?

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

DavidPL
#9 Pomysłodawca#

Czy aby klientowi wyświetlała się ofercie informacja o wysyłce tego samego dnia, nadal musi być spełniony warunek minimum 95% przesyłek nadanych w terminie dla których deklarujemy wysyłkę tego samego dnia?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DavidPL tak, ale muszą być spełnione także trzy inne warunki: 

  • w zakładce Ustawienia dostawy masz ustawioną godzinę wysyłki tego samego dnia,
  • masz co najmniej 10 zrealizowanych zamówień od zintegrowanych przewoźników, dla których masz ustawioną godzinę wysyłki tego samego dnia,
  • dane dotyczące czasu wysyłki przeliczamy codziennie - bierzemy pod uwagę dane z ostatnich 28 dni.
   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

DavidPL
#9 Pomysłodawca#

Ok. Czy i gdzie zatem znajdę wskaźnik informujący o tym czy ta wartość 95% wysyłek w deklarowanym terminie została spełniona?

oznacz moderatorów