Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W panelu Skuteczność wysyłki, w części Szybka wysyłka mieliśmy skuteczność na poziomie ponad 90% (dla jednych dostawców było to 95%, dla innych trochę miej).
Po zmianach w sposobie liczenia jakości sprzedaży wartość ta z dnia na dzień spadła nam do 6%:
"Wysyłasz tylko 6% przesyłek tego samego dnia dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub 1 dzień"
To jakiś ogólny problem czy dotyczy tylko naszego konta?
Czy aby klientowi wyświetlała się ofercie informacja o wysyłce tego samego dnia, nadal musi być spełniony warunek minimum 95% przesyłek nadanych w terminie dla których deklarujemy wysyłkę tego samego dnia?
@DavidPL tak, ale muszą być spełnione także trzy inne warunki:
Ok. Czy i gdzie zatem znajdę wskaźnik informujący o tym czy ta wartość 95% wysyłek w deklarowanym terminie została spełniona?