Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W panelu Skuteczność wysyłki, w części Szybka wysyłka mieliśmy skuteczność na poziomie ponad 90% (dla jednych dostawców było to 95%, dla innych trochę miej).
Po zmianach w sposobie liczenia jakości sprzedaży wartość ta z dnia na dzień spadła nam do 6%:
"Wysyłasz tylko 6% przesyłek tego samego dnia dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub 1 dzień"
To jakiś ogólny problem czy dotyczy tylko naszego konta?
EMINI-sklep
Mamy:
@DavidPL Nie jest to błąd. Dla miary szybkich wysyłek bierzemy pod uwagę wszystkie zamówienia (dla ofert, w których deklarujesz wysyłkę w ciągu 1 dnia), a nie tylko te opłacone do ustawionej przez Ciebie godziny granicznej.
No chyba jednak nie do końca. W okresie ostatnich 28 dni wysłaliśmy 1423 wszystkich paczek (zarówno tych z wysyłką tego samego dnia jak i tych z czasem wysyłki 2 dni i więcej). Z opisu wskaźnika wynika, że powinny być brane pod uwagę tylko te zamówienia gdzie deklarowany przez nas czas wysyłki wynosi natychmiast lub 1 dzień. Zgadza się?
@DavidPL Przepraszam, że musiałeś tak długo czekać. Skonsultowałam to z zespołem, odpowiedzialnym za Jakość Sprzedaży i otrzymałam informację, że miara działa prawidłowo.
W tym procencie uwzględniamy wyłącznie zamówienia z tych ofert, w których deklarujesz wysyłkę natychmiast lub w ciągu jednego dnia. Wyliczamy go w stosunku do wszystkich Twoich zamówień – bez względu na deklarowany dla nich czas wysyłki.
Już na pierwszy rzut oka widać w raporcie, że zamówienia nie są nadawane tego samego dnia. Możesz pobrać taki raport ze szczegółami przy miarach w Jakości Sprzedaży i sprawdzić dane per zamówienie.
Załączam zatem screena. Pozwoliłem sobie zaznaczyć istotne elementy. Dodam tylko, że 1481 to jest ilość wszystkich zamówień, a nie zamówień w których deklarowaliśmy czas wysyłki 1 dzień. Jak się to oraz przesłane wyjaśnienia mają zatem ma do podkreślonego fragmentu?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ proszę o odpowiedź, bo nas też interesuje w jaki sposób to liczycie.
@DavidPL Weryfikujemy tę sprawę, damy znać w tym wątku 🙂
@DavidPL Jak już wcześniej wspomniałam, nie ma tutaj błędu. Liczymy procent wysłanych ofert tego samego dnia (liczymy oferty z czasem wysyłki do 1 dnia) w stosunku do wszystkich zamówień. Taką informację znajdziesz również w artykule na ten temat.
Ale przecież nie o to pytałem. Pani czyta wątek czy wkleja tutaj losowe odpowiedzi?
@DavidPL @Qwin_sklep a jak brzmi pytanie, ponieważ z naszej strony Ola i Wiktoria, wyjaśniły już wszystko.
Sorry, ale nie mam już sił pytać po raz kolejny o to samo. Umiejętność czytania ze zrozumieniem to coś co powinnyście posiadać.
Minęły już 3 dni. Czy dostanę odpowiedź na moje pytanie z moimi ostatnimi uwagami?
@w_kiwi "Dla miary szybkich wysyłek bierzemy pod uwagę wszystkie zamówienia (dla ofert, w których deklarujesz wysyłkę w ciągu 1 dnia), a nie tylko te opłacone do ustawionej przez Ciebie godziny granicznej. "
No przecież to jest iđíøtÿzm. Klient ma wg regulaminu 7 dni na opłacenie zakupu. A wy chcecie karać sprzedawców za to, że nie wysyłają przesyłek nieopłaconych? Puknęliście się w te puste czerepy?
Allegro to rozbiło na jakieś 2 niezależne kategorie. Ja mając skuteczność wysyłki 100% wysyłki w terminie mam 23% w szybka wysyłka. Pozostaje „zmusić” kupujących żeby kupowali rano a nie wieczorem i w tygodniu a nie w weekendy. Inaczej możesz wysyłać paczki do 16 a szału w tej kwestii nie będzie.
A co się zatem stało z miarą spełnialności wysyłki dla deklaracji wysyłki tego samego dnia?
@DavidPL Nie ma, tak samo jak nie ma „pozna godzina wysyłki tego samego dnia”. Teraz liczy się ile paczek nadasz tego samego dnia, Allegro nie interesuje że większość ludzi ma czas na zakupy wieczorami i w weekendy. Pozostaje zawieszać oferty od 16 i wznawiać następnego dnia rano 😅 żeby sobie podbic statystki 😅 pisałam już w innym wątku że nie ma się co zarzynać bo wszyscy mamy tak samo.