Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witanko,
fajnie, że już można podejrzeć jak będzie wyglądało liczenie skuteczności wysyłki od 1. września. No i wreszcie można sprawdzić, które przesyłki zostały przez Allegro uznane za nie nadane w terminie (na e-Bay taka opcja jest "od zawsze").
Zadałem sobie trud żeby szczegółowo sprawdzić ten raport - i jest tak jak od dawna podejrzewałem: pewna ilość prawidłowo nadanych przesyłek jest raportowana jako nieterminowe. W moim raporcie (konto TOMPRESS) na trzy przesyłki uznane za nie spełniające warunków tylko jedna rzeczywiście nie miała numeru nadania. Pozostałe dwie były wpisane i nadane w terminie, i to z dużym zapasem. Oba przypadki dotyczą paczkomatów InPost, gdzie przecież numer przesyłki jest "zasysany" na poczekaniu, a cały system monitorowania podobno super zintegrowany z Allegro. W obu wypadkach wpłata późnym wieczorem, przesyłka przygotowana niemal natychmiast i nadana następnego dnia przed południem. Natomiast raport wskazuje w ogóle brak numeru nadania (a łatwo sprawdzić, że jest).
OK, ale jeśli utożsamiasz się ze swoją stopką, to chyba popierasz fakt, że regulaminowo pierwsza dostawa Smart powinna być zawsze darmowa. Takie są zasady. Dostawa, a nie etykieta. Allegro wraz z InPostem nie respektuje własnego regulaminu w pewnych przypadkach, bo nalicza opłatę za pierwszą dostawę Smart, w sytuacji gdy trzeba zmienić rozmiar. To się zdarza, bo nie jesteśmy robotami. Gdyby oprogramowali to regulaminowo, że pierwsza WYSYŁKA Smart jest darmowa, to można by do ostatniej chwili swobodnie korygować etykiety, lub generować nowe w razie potrzeby. System powinien nadążać za regulaminem i istniejącą rzeczywistością.
@nikl Moja sygnatura to cytat, nie mój😉
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Bardzo dobry cytat. Są setki przykładów, gdzie Regulamin jest kompletnie nieżyciowy i niezgodny z zasadami logiki. Czysty Matrix. Np. Urlop, gdzie musisz zaplanować pogrzeb bliskiej osoby tydzień wcześniej, bo inaczej regulaminowo nie dostaniesz urlopu. Regulamin jest faktycznie daleki od logiki, życia i praktyki handlu.
@Knowhere @nikl Przekazałam do właściwych osób Wasze sugestie i opinie dotyczące wprowadzenia możliwości edycji etykiet zwrotnych, Zachęcam jednak do podzielenia się swoim pomysłem w module Zgłoś swój pomysł, wówczas ta sprawa będzie dokładnie przeanalizowana i na pewno otrzymacie informacje, czy ten pomysł ma szansę realizacji w najbliższej przyszłości.