Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W skuteczności wysyłki co dziennie od wczoraj pojawią mi się przesyłki z UPS nie wysłane w terminie. Rzeczywistość jest inna. Wszystko wychodzi tego samego dnia.
Numer zamówienia : f2a1a770-7914-11ec-9dd2-af4418a5a057 , numer przesyłki : UPS 1Z8332YF7903933831
Numer zamówienia : 34327ee1-7928-11ec-bbc3-2bdca553944e , numer przesyłki : UPS 1Z8332YF6802759552
Numer zamówienia : e1e20ba1-79d7-11ec-b7cf-33c677aa8fc2 , numer przesyłki : UPS 1Z8332YF6838168767
Spada mi skuteczność wysyłki. Proszę o pilne rozwiązania problemu
Problem poruszany tutaj w wielu wątkach przeze mnie od wielu lat. Ostatnią odpowiedź jaką otrzymałem to "proszę zmienić kuriera na takiego z dopiskiem Allegro".
Allegro nie lubi UPS. Nie synchronizuje się z UPS i przez to nie dodaje listu UPS do informacji kupującego.
Kupujący nie widzi że wysłałeś paczkę i w żaden systemowy sposób go o tym nie poinformujesz.
Musisz sam ręcznie napisać mu maila że paczka wysłana i wkleić ewentualnie numer listu przewozowego.
Do tej pory działało wszystko dobrze. Wczoraj się zrypało
U mnie nie działa cały czas od 2019.
Tutaj poruszony problem:
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy ktoś raczy zająć się problemem ?
@protest321 Twoje zgłoszenie jest konsultowane. Kiedy uzyskamy więcej informacji, odezwiemy się tutaj.
@protest321 Przepraszam, że musiałeś długo czekać na odpowiedź.
Otrzymaliśmy od przewoźnika potwierdzenie, że wskazane przesyłki zostały nadane w terminie. Ponieważ jednak stanowią one mniej niż 1% wszystkich przesyłek branych pod uwagę z ostatnich 30 dni, nie ma możliwości ich wykluczenia ze statystyk. Jednocześnie zaznaczam, że w tej chwili masz maksymalną liczbę punktów przyznanych w jakości sprzedaży za wysyłkę paczek.
Mam nadzieję, że problem się nie powtórzy. Jeśli jednak będzie inaczej, prosimy o sygnał.