Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Czy nie byłoby uczciwie, by w przypadku gdy klient oddaje jedną z dwóch pozycji a kwota pozostałego towaru nie spełnia smart - musiał dopłacać do wysyłki?
Mamy dużo zwrotów gdzie ewidentnie dobierają towary tylko do smarta i od razu zwrot.
Hitem jest moment gdzie jeszcze nie dojechała paczka do klienta, a już zwrot zrobiony 🙂
Chyba hitu nie widziałeś... Hit to jest gdy w wiadomości do sprzedającego znajduje się tekst: "kupiłem 2szt, proszę o wysyłkę jednej a za drugą proszę zwrot pieniędzy".
Odpowiadając na Twoje pytanie: nie, **piiip** nigdy tego nie zrobi.
Jedna z wielu "propozycji" (pisownia oryginalna):
Witam
piszę na ten prywatny e-mail ponieważ na allegro nie można składać nieodpowiednich propozycji.
Kupię tą 1 baterie Akumulator ML1220 Panasonic 15mAh 3.0V ale potrzebuje darmowej wysyłki smart.
Proszę wystawić 1 aukcje z ceną 45zł aby był smart.
Ja kupię a po zakupie odda mi Pan 25zł przelewem na wskazane konto, może sobie pan odliczyć od tej kwotu 1 zł na prowizje dla allegro.
Wszyscy będą zadowoleno.
Ok?.
Poproszę o odpowiedz.
wiadomość od kupującego: Potrzebuję tylko jednej sztuki, proszę o wysłanie jednej i zwrot pieniędzy za drugi
nasza odpowiedź: Prosimy o zgłoszenie zwrotu całego zamówienia i zakup 1 sztuki.
kupujący: No nie, to w takim razie wyślijcie dwie sztuki
my: Potrzebuje Pan 1 sztukę, a mamy wysłać 2 ?
kupujący: Wyraźnie napisałem, proszę wykonać zamówienie
więcej nie dyskutowaliśmy, zamówienie poszło, a jak się wszystko skoczyło można się łatwo domyślić.
@abakus-olsztyn oczywiście, że byłoby uczciwie, ALE to nie na Allegro
oni tu nawet wymyślili własną matematykę i prowizję zaokrąglają zawsze w górę 😉
Temat poruszany tu już dziesiątki razy, ale bez rezultatu. Gdyby chcieli mogliby wprowadzić takie ograniczenia w regulaminie Smart, bo to ich usługa, na ich warunkach, no ale po prostu nie chcą .... jedyna opcja to rezygnacja ze Smart, coraz więcej sprzedawców się na to decyduje.
Dla Allegro liczy się TYLKO klient, sprzedawców mają na pęczki, a klienci zaczynają im uciekać do chińczyków. Smart to chyba ostatnia rzecz, która tu trzyma tych klientów, więc gdzieżby chcieli wprowadzać im jakieś ograniczenia...
... chociaż, gdyby tak wszyscy sprzedawcy zrezygnowali ze smarta, to pewnie by wprowadzili 😁
allegro podobno oddaje kasę pobraną ze smarta - ale tylko podobno i tylko w zależności co kupujący napisze przy takim zwrocie
oczywiście serwis ma pełną możliwość ograniczenia takich zwrotów ale tego nie robi z premedytacją
bo ma z tego kasę
i to nie jego robota dokumentować potem np: do celów fiskalnych zwrot
czy takie postępowanie jest uczciwe?