Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś smutna i przykra dla mnie sprawa.
Aptekom usunięto opcje wysyłki SMART, traktując to jako reklamę, ok, twarde prawo ale prawo,.
Tylko dlaczego jednym usunięto a innym nie? Są równi i równiejsi?
Mnie usunięto opcje SUPERSPRZEDAWCY , no bo reklama, usunięto możliwość sprzedaży z opcją wysyłki SMART , no bo reklama.
W takim razie dlaczego inny sprzedawca (nie chcąc narażać się Wielkiemu Bratu, nie podaje loginów, ale dane te będą podane w osobnym mejlu do allegro celem niezwłocznej weryfikacji) ma wysyłkę smart, ma tytuł SS, Monety, no nic tylko zgłaszać do właściwego Inspektoratu farmaceutycznego łamanie ustawy PF, w czym wydatnie allegro pomaga i czynnie uczestniczy.
Dlaczego jesteśmy traktowani nierówno, całą moja korespondencja z allegro w tej sprawie, prowadzona przez ostatnie pół roku, to zwykły pic na wodę, bo widzę, ze allegro w pogoni za kasą nadal nic nie zrobiło w tym temacie, albo bardzo, bardzo mało.
Nie było powiedziane w który poniedziałek 😂
niestety.......... będę odliczać kolejne??
Pani Klaudio, jako moderator, publicznie złożyła Pani obietnicę:
"Otrzymaliśmy, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią najpewniej w poniedziałek
Dobry wieczór... hallo co z odpowiedzią dla mnie? Bo wciąż czekam...
Nie tylko w aptekach są równi i równiejsi. Ja zauważam, że niektórym wolno podawać nr tel. w ogłoszeniu. Po co im ten nr? Domyślcie się sami, bo ja już dowiedziałam się po co dzwoniąc...
na ten moment nadal badamy kwestię Twojej blokady SMART oraz przyglądamy się podmiotom, które nam zgłosiłaś. Poniesiony zostaje tu argument Twojego Loginu i Twojego statusu w ramach konta Allegro (braku oznaczenia Apteka). Niestety nie jestem w stanie zagwarantować Ci, czy sytuację uda się wyjaśnić w deklarowanym terminie i jakie będzie nasze oficjalne stanowisko w Twojej sprawie. Bardzo proszę Cię o cierpliwość i raz jeszcze przepraszam za długi czas oczekiwania.
Pardon, a co ma login do sprzedaży, mogłabym prowadzić ją na drugim koncie madge, ale wole na tym, wyraźnie sugeruje moją sferę sprzedaży.
Status apteka NIE JEST OBOWIĄZKOWY, gdyby był to dlaczego te wszystkie apteki, które wymieniłam w mailu do Was nie maja tego statusu i na dodatek maja monety, smarta i niektóre reklamę adwards.
Jawne łamanie PF , w czym dobitnie allegro NIE PRZESZKADZA.
Nie wiedząc co mi odpowiedzieć, uprawiacie klasyczne wodolejstwo.
Ok, rozumiem CoVid-19, ale jego powstanie datuje się od grudnia 2019 a łamanie prawa przez inne spółki i spółeczki mające apteki pod różnymi nazwami a to drogeria a to tanie coś tam coś tam, albo ..natura.. albo ...propolis albo.. planeta coś tam coś tam, albo jakaś zielarnia...mogłabym jeszcze więcej wymieniać, datuje się od okresu znacznie wcześniejszego.
No cóż, jak się to już przetoczy to ja zabiorę się do dzieła. Pewien socjolog wczoraj powiedział, ...powstanie klasa ludzi zbędnych... trzeba uważać aby sie nie znaleźć w tej grupie.
Hallo co z ta odpowiedzią dla mnie, ???????????????????????
Publiczna obietnica i cisza. czy to takie mają być standardy pracy allegro?
Przypominam się, że wciąż czekam na odpowiedź.
@AptekaNatolinska Dzień dobry, bardzo przepraszam Cię za ten długi czas oczekiwania, przesłałaś do nas bardzo obszerny plik i trzeba nam było czasu by go przeprocesować. Do piątku wrócę do Ciebie z kompletną odpowiedzią.
Raz jeszcze przepraszam i pozdrawiam.
Kiedy dostanę odpowiedź na kwestie poruszane w wątku SMART SĄ RÓWNI I RÓWNIEJSI https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/smart-s%C4%85-r%C3%B3wni-i-r%C3%B3wniejsi/...
Własnie wczoraj minął czwarty poniedziałek jak obiecywała mi Pani odpowiedź.
To nie ładnie tak obiecywać publicznie i nie dotrzymywać słowa.
@AptekaNatolinska Dobrze - nie odpuszczaj im! Widzę, że to typowa metoda tutaj, temat się robi niewygodny, to moderatorzy nabierają wody w usta i czekają, aż temat przycichnie.
@cloudcloud WSTYD!
@ejczbi naprawdę bardzo proszę Cię o zaprzestanie nakręcania negatywnej dyskusji, tak samo, jak Ty, ja również wykonuję po prostu swoją pracę. Rozumiem, że możesz nie zgadzać się z wieloma decyzjami podejmowanymi przez Allegro, ale piszemy tutaj do Was, jako przedstawiciele i pracownicy. Zazwyczaj wylewacie swoją bulwersację wprost na nas, była bym wdzięczna, za rozgraniczenie tych spraw, ponieważ żadne z nas nie ma boskiej mocy sprawczej.
Czas oczekiwania przez @AptekaNatolinska był faktycznie długi - za co raz jeszcze serdecznie przepraszam, ale czasem nie mam wpływu na pewne decyzje i procesy.
Życzę Wam wszystkim udanego dnia i wysokiej sprzedaży.
Akurat w tej sytuacji sprawa jest dość prosta i nie ma co rozgraniczać. Obiecana była odpowiedź, w międzyczasie 7 postów z przypomnieniem. Tak, nie masz wpływu na pewne procesy i rozumiem, że to nie Ty badasz tę sprawę. Ale to Ty jesteś "końcówką" Allegro na tym forum i wystarczyło napisać, że tak pamiętamy o Twojej sprawie, przepraszam, że musisz tyle czekać.
I ja tu odnoszę się tylko do tego - do totalnego braku kontaktu z Waszej strony mimo złożenia publicznej obietnicy. Moim zdaniem to jest wstyd. I to Wy nakręcacie negatywnie - przez to, że trzeba odezwać się ostrzej, żeby dostać jakąkolwiek odpowiedź.
@cloudcloudMoże w ramach uspokojenie negatywnych nastrojów wytłumaczysz mi z jakiego tytułu w niedzielę 1 marca przywłaszczyliście sobie część wpłat od naszych kupujących (tudzież pozwoliliście zapłacić im mniej, lub w naszym imieniu udzieliliście im rabatu - kto Was do tego upoważnił). Pisałem o tym wielokrotnie w wątku:
Zwyczajnie smart dla kupujących dla allegro zaczął być nieopłacalny, 49 zł za rok to na prawdę niewiele. Dlatego ktoś wpadł na genialny pomysł aby zacząć zabierać część pieniążków sprzedawcom. Zapomnieli jedynie o tym, że allegro to MY - sprzedawcy. Bez nas nie ma allegro.
@cloudcloud BYŁ ???????????? Chyba jest,bo odpowiedzi nadal nie uzyskałam.
Ale ma mnie odwiedzić pracownik Allegro, więc szykuje się ciekawa rozmowa.
@cloudcloud jeśli wciskasz nam kit za $$$$$ to ewentualne pretensje pod swoim adresem musisz traktować jako element swojej pracy. Jeśli to ci nie pasuje możesz poszukać innej lub poprosić o przeniesienie na inne stanowisko.
@cloudcloud czy ja się w końcu do czekam odpowiedzi czy może zjadł ją Korona virus???????????????
No sorki, ale to jest poprostu żenujące. Wszystkich mi kibicujących powiadamiam, ze do dzis dnia nie dostałam odpowiedzi, allegro znów zamiotło temat pod dywan, pracownik allegro nie odwiedził mnie jednak, niesłownie umówił sie na telefon i nie oddzwonił. Dla mnie akurat teraz dobrze, bo w aptekach pandemonium, ale chyba wciąż będę powtarzac o allegro, że jaka firma taki i jej pracownik.
Kasę zdzierają, ale ja nie odpuszczam i wciąż będę się przypominać.
@AptekaNatolinska ponownie przepraszam za bardzo długi czas oczekiwania, oto nasze oficjalne stanowisko: "Tylko konto firma mające status apteki może mieć w nazwie apteka. Żadne inne."
Z tego, co wiem po weryfikacji Twoich materiałów, sprawdzono również podmioty w nich zawarte i jeśli były one niezgodne z naszym regulaminem - wyciągnięto konsekwencje. Przypominamy, że część naszych działań nie jest widoczna dla użytkowników. Są to ostrzeżenia, tymczasowe blokady lub upomnienia.
Zatem Twoja nazwa jest niezgodna z naszym regulaminem, w związku z tym nie możesz korzystać ze SMARTA. Być może rozważasz kwestię zmiany loginu w tej sytuacji?