Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient 2 dni temu kupił smartem 9 pozycji po 1 i 2 sztuki za 40 złotych teraz oddaje wszystko ,czy nie ma kary na takich ludzi,mam opublikować na łamach i na gadanym i złożyć chcę skargę na klienta i na allegro że taką agresywną sprzedaż prowadzi,jak można nie szanować czyjegoś czasu,marnotrastwo papieru,kto poniesie koszty wysyłki ,nie popuszczę tego ,już była taka sytuacja z klientką kupiła 16 pozycji po 1 sztuce i czekała 13 dni i wszystko oddała teraz miarka się skończyła.Allegro dokuczać sprzedawcy to może i stale zmieniać regulamin i ustalać cenniki oraz prowizje a klient może robić co chce.Jak pisze się na formularz to doraddzcy nawet nie przeczytają a dalej informacji też nie pokazują tylko stale te same odpowiedzi że sugestie od sprzedawców są przekazywane i analizowane ,tylko rezultatów nie ma
@A-Zet_Bozena_Rej jeśli dla Ciebie problem masz możliwość usunięcia z ofert opcji ,, smart ,,
Kupujący ma prawo do zwrotu bez względu czy ma Smarta czy nie, zawsze na kupującym spoczywa koszt odesłania a że ma darmowy dzięki Smartowi, cóż wykupił i ma. Możesz nie udostępniać tej metody dostawy.😁
@A-Zet_Bozena_Rej Moi przedmówcy mają rację, aczkolwiek możesz zerknąć na post: _link do posta_