anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Spadek jakości sprzedaży po anulowaniu zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
TSEL_PL
#1 Nowicjusz

Dzień dobry,

dostałem -160 punktów za "wysyłkę w terminie" i -10 za "szybką wysyłkę" za nie wysłanie przesyłki w terminie.

Tylko dlaczego, skoro klient prawie zaraz po zakupie, przed wysłaniem anulował zamówienie.

Pieniądze zwróciłem prawie natychmiast.

 

Pozdrawiam

Tomek G.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TSEL_PL widzę, że faktycznie zwróciłeś już środki dla tego zamówienia. Automatyczne wykluczenie dzieje się w momencie zwrotu prowizji. 
Wykluczyłam już te zamówienie manualnie, jutro wynik jakości będzie przeliczony. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów