anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Spadek jakości sprzedaży po anulowaniu zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
TSEL_PL
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,

dostałem -160 punktów za "wysyłkę w terminie" i -10 za "szybką wysyłkę" za nie wysłanie przesyłki w terminie.

Tylko dlaczego, skoro klient prawie zaraz po zakupie, przed wysłaniem anulował zamówienie.

Pieniądze zwróciłem prawie natychmiast.

 

Pozdrawiam

Tomek G.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TSEL_PL widzę, że faktycznie zwróciłeś już środki dla tego zamówienia. Automatyczne wykluczenie dzieje się w momencie zwrotu prowizji. 
Wykluczyłam już te zamówienie manualnie, jutro wynik jakości będzie przeliczony. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
NajlepszyComPL
#13 Ambasador

Analogiczny przypadek: Klient tuż po zakupie rezygnuje

zam. 1aa9c010-d4ef-11f0-b72e-0d2864968f2c

Zamówienie liczone do Jakości Sprzedaży?
Tak
Dodany numer przesyłki?
Nie

 Jakiej przesyłki skoro od razu zrezygnował?

Zamówienie wysłane w terminie?

Nie

A jaki może być termin przesyłki skoro od razu zrezygnował?

Zamówienie wysłane szybko?
Nie

j.w.

Data dodania numeru przesyłki Data wysyłki Ostateczny termin dostawy (Wysyłka w terminie) Ostateczny termin dostawy (Szybka wysyłka) Data dostawy Numer przesyłki (dodanie) Przewoźnik (dodanie) Numer przesyłki (wysyłka w terminie) Przewoźnik (wysyłka w terminie) Numer przesyłki (szybka wysyłka) Przewoźnik (szybka wysyłka)
Brak Brak 11 XII 2025 10 XII 2025 Brak Brak Brak Brak Brak Brak Brak

 

Pytam: dlaczego to w ogóle jest liczone?! i zaniża jakość, co zaniża Allegrowe pozycjonowanie, co zaniża zarobki akurat we "żniwa" (a więc ten sam procent przy potencjalnie większym wolumenie sprzedaży daje większą kwotę straty).

Podobnie d628c4f2-d7f9-11f0-8668-bd34bdd15105

Zamówienie liczone do Jakości Sprzedaży?
 
Nie (zwrot zamówienia)

 

Tu zauważyło zwrot tuż po zakupie i rezygnacji,

Dodany numer przesyłki? Zamówienie wysłane w terminie? Zamówienie wysłane szybko? Data dodania numeru przesyłki
       
Nie Nie Nie Brak

 

ALE i tak psuje statystyki:

Wysyłka w terminie

 

 

 

obecny wynik punktowy: 32, maksymalna liczba punktów: 40
67
Masz
98,39% zamówień wysłanych zgodnie z deklaracją
98,39%
Cel
Wysyłaj terminowo co najmniej 100% zamówień, a zyskasz dodatkowe 8 punktów
100%

Liczba zamówień
124
Liczba zamówień wysłanych zgodnie z deklaracją
122

*co najmniej 100%  -jakby można było ponad 100 %  😉

 

__________
*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@NajlepszyComPL zgłosiłam wskazane zamówienia, do wykluczenia z jakości Twojej sprzedaży. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TSEL_PL
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,
to może jeszcze się podepnę i zgłoszę, że sposób liczenia "Szybkiej wysyłki" też wymagałby poprawy.

No bo, klient zamówił (zamawia) towar w np. niedzielę lub w dzień roboczy ale wieczorem.

Szybko go pakuję, drukuję etykietę i wrzucam do paczkomatu.

No i oczekiwałbym, że zostanie to uznane jako "szybka wysyłka", bo przecież nie mam wpływu na to, kiedy kurier obierze towar.

No ale niestety, jeszcze mi się nie udało zrobić w ten sposób "szybkiej wysyłki" przez paczkomat i jakość sprzedaży mi spadła.

Mam podejrzenie, że jakbym z "wrzuceniem" poczekał do następnego dnia roboczego to było by lepiej - sprawdzę to następnym razem.

Społeczność Allegro pisze, że to sprawa beznadziejna i aby się nie przejmować, ale Święta idą i może będę miał szczęście ...

Pozdrawiam i Wesołych Świąt.

Tomek G.

oznacz moderatorów