Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W dniu 28 sty 2023 19:04 sprzedałam wystawiony przedmiot z deklaracją wysyłki paczkomatem InPost do 3 dni roboczych. Paczkę nadałam w dniu 29.01 o 11:38 generując etykietę w aplikacji InPost. Odebrana została 31.01 a w 01.02.2023 otrzymałam powiadomienie e-mailowe od Allegro o spadku poziom jakości mojej sprzedaży poniżej neutralnego. Domyślam się że powodem było nadanie paczki przez aplikację a nie wygenerowanie etykiety z linku od Allegro "nadaj paczkę" przekierowującego do "manager.paczkomaty.pl". Nie mniej, jako że paczka została nadana i odebrana w terminie, a kupujący otrzymał powiadomienie o jej nadaniu wraz numer do jej śledzenia bezpośrednio od Inpost czy mogę prosić o anulowanie punktów ujemnych za jakość sprzedaży?
Pozdrawiam
@AptekaNatolinska Jeśli klientka wybrała wysyłkę, a później zdecydowała się na odbiór osobisty, to powinna anulować to zamówienie i dokonać go jeszcze raz z wyborem odbioru osobistego w punkcie sprzedawcy.
Jeśli nie jest to hipotetyczna sytuacja, to napisz mi numer tego zamówienia — dopytam o możliwość wykluczenia z jakości.
Samo życie, nie jest hipotetyczna, bo akurat zakup dotyczył Gynotalu - żelu porodowego i Pani bała sie, że urodzi wczesniej niz dojdZie przesyłka , stąd osobiście. Do karty zakupu wklejona jest jego specyfikacja, bo paragon oczywiście wydany przy odbiorze. Ewentualnie mogę podpis na takiej specyfikacji i przesłac zdjęcie.
f63d5380-ceda-11ed-bf76-a1fa0901d9b1
Jeszcze jedno pytanie, też nie hipotetyczne, a samo zycie:
Następny przypadek. Sprzedałam, wygenerowałam paragon, spakowałam, paczka juz w punkcie DPD, a pani pisze że dziecko ma uczulenie na mleko i żeby nie wysyłać. No to biegiem do Punktu dpd, wyszarpałam paczkę, ale etykieta juz wygenerowana i paczka była w nadaniu. Czy DPD obciąży mnie kosztem wygenerowanej etykiety czy nie?
Prosze o odpowiedź:
Sprzedałam, wygenerowałam paragon, spakowałam, paczka juz w punkcie DPD, a pani pisze że dziecko ma uczulenie na mleko i żeby nie wysyłać. No to biegiem do Punktu dpd, wyszarpałam paczkę, ale etykieta juz wygenerowana i paczka była w nadaniu. Czy DPD obciąży mnie kosztem wygenerowanej etykiety czy nie?
@AptekaNatolinska Przepraszam, że czekałaś na odpowiedź. W przypadku nadań przesyłek, opłata jest z zasady generowana dopiero w momencie, kiedy kurier ją zeskanuje. Obserwuj swoje saldo i jeśli zostanie naliczona opłata, to złóż reklamację.
Czy przyjecie paczki do punktu DPD jest tożsame ze skanowaniem jej przez kuriera? Bo o reklamacjach do dpd to mam podłe zdanie i bardzo nieciekawe doswiadczenia własne..
Z historii przesyłki DPD 0000417584033W wynika:
Data | Godzina | Opis | Oddział |
---|---|---|---|
2023-03-31 | 13:14:53 | Powiadomienie mail | WA1 |
2023-03-31 | 13:10:32 | Przekazanie przesyłki kurierowi | WA1/PL17521 |
2023-03-31 | 13:10:25 | Nadanie przesyłki w punkcie Pickup | WA1/PL17521 |
2023-03-31 | 12:51:13 | Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana |
@AptekaNatolinska Przyjęcie paczki nie jest równoznaczne z zeskanowaniem jej przez kuriera.
Jedyne co mogę powiedzieć, to że na statusach paczki wygląda to tak, jakbyś nadała tę paczkę akurat wtedy, kiedy kurier odbierał paczki z punktu.
No to w końcxu dpd naliczy mi opłatę za "nadanie" choć paczka niewysłana, czy nie? Potraktuje jakby jej nie było do wysyłki? Bo w koncu nie wiem. Nikt mi nie potrafi udzielic jednoznacznej odpowiedzi, policzą czy nie policzą?
@AptekaNatolinska Nie otrzymasz od nikogo jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ nie możemy Ci tego zagwarantować. Taka opłata nie powinna się pojawić, niemniej jednak zdarzają się sytuacje, kiedy DPD nalicza opłatę za podjazd kuriera przy nadaniu w punkcie, wtedy należy to zareklamować.