Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przez długi czas moja jakość sprzedaży wynosiła 340 punktów. Dzisiaj zauważyłem, że od wczoraj ubyło mi 65 punktów. Doszukuje się jakichś błędów ze swojej strony, ale nic mi nie przychodzi do głowy. Nie wiem co naprawić by odzyskać utracone punty. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.
@mlmedia Skonsultuję tę sprawę i wrócę z odpowiedzią.
@mlmedia wracam z odpowiedzią. Ubyło Ci 100 punktów w odpowiedziach, ponieważ miałeś jedno zadane pytanie 9.12, które już nie jest uwzględniane w raporcie- minęło 30 dni od jego zadania.
Tym samym wczoraj dostałeś minusowe punkty za brak odpowiedzi w dyskusjach zgodnie z informacją w tym artykule.
Wszystko się zgadza.
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
@mlmedia fajnie ... co? , nie masz dyskusji to jadą po garach , klienci nie zadają pytań , kolejne punkty na minus . Jutro wpadną Ci punkty za brak dyskusji i pytań , wyrówna się 🙂
U mnie na 114 wysyłek w terminie poszło 109, czyli za 5 opóźnionych naliczają jak w przedszkolu.
Niedługo Allegro wymyśli elektroniczną rózgę 😉 A Ty A Ty.
Kupują ludzie przed północą w piątek i już uwalenie za weekend, bo paczka wyjdzie poniedziałek. Ustawione mam natychmiast i 1 dzień.
To jest takie przedszkole, że ryczę ze śmiechu gdy spada mi z super + na super.